Idak90
Juli2015❤️
Velkommen til oss [emoji4]
Åh tusen takk <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen til oss [emoji4]
Jevnt over på dagene er den okey, men pleier å være ganske kvalm på morgenen hver daglitt sviing/verking mellom beina, redd for start på bekkenløsning
![]()
Kjenner du noe enda?![]()
Såpass ja, håper det roer seg snart da. Og at bekkenløsninga venter litt før den velger å komme. Nei ingenting, kun litt ekstra trøtt om dagennyter det så lenge det varer. Sist var jeg så dårlig i 3 mnd at vekta gikk feil vei, heldigvis har jeg litt å ta av. Hehe
Jeg får fort vondt hvis jeg går mye på jobb (asfalt/betonggulv), så regner med det henger litt igjen fra denne ukaÅssen termin kalkulator har dere brukt forresten? Får forskjellige datoer med alle jeg prøver [emoji85] vannskelig å si hvem jeg skal tru på![]()
Håper formen din holder seg fin Tusen takk (,") og gratulerer til alle dere andre her å! Så fin juletid vi har i møtehvor langt er dere på vei? Jeg er vel en av de siste i desember
![]()
Babyverden sin er finÅssen termin kalkulator har dere brukt forresten? Får forskjellige datoer med alle jeg prøver [emoji85] vannskelig å si hvem jeg skal tru på![]()
Gratulerer så mye og velkommen hitTusen takk (,") og gratulerer til alle dere andre her å! Så fin juletid vi har i møtehvor langt er dere på vei? Jeg er vel en av de siste i desember
![]()
5+4Åssen termin kalkulator har dere brukt forresten? Får forskjellige datoer med alle jeg prøver [emoji85] vannskelig å si hvem jeg skal tru på![]()
Jeg har termin 15.desember og er 5+4 i dag.. [emoji28][emoji28] Hva er rett? [emoji28]Gratulerer så mye og velkommen hitjeg har termin 16 desember
5+4
Hmmm..ifølge BV og Preglife er jeg 5+4 idag og termin 16 desemberJeg har termin 15.desember og er 5+4 i dag.. [emoji28][emoji28] Hva er rett? [emoji28]
Jeg har termin 15.desember og er 5+4 på preglife og 5+5 på BV [emoji16] Får se om jeg har trykket inn noe feil... Vet at denne spiren ble "laget" 21.mars/22.mars så har ikke gått ut fra første dagen i siste menstruasjonHmmm..ifølge BV og Preglife er jeg 5+4 idag og termin 16 desember![]()
Jeg har gått ut fra siste mens, men vet også el dagen 22 marsJeg har termin 15.desember og er 5+4 på preglife og 5+5 på BV [emoji16] Får se om jeg har trykket inn noe feil... Vet at denne spiren ble "laget" 21.mars/22.mars så har ikke gått ut fra første dagen i siste menstruasjon

Jeg får fort vondt hvis jeg går mye på jobb (asfalt/betonggulv), så regner med det henger litt igjen fra denne ukajeg har også litt ekstra og ta av
Håper formen din holder seg fin
Jeg valgte å gå ut fra bv sin kalkulator, regnet fra el![]()
Ja er den jeg har brukt. Og tastet inn første dag i forrige mens, vet liksom ikke eksakt når jeg hadde eggløsningGratulerer og velkommen hit[emoji7][emoji7] jeg er 7+4 med termin 2.12[emoji175] brukte babyverden sin terminkalkulator, og reknet fra eggløsning! Men den er fin og rekne i fra første dag i siste mens også[emoji2]
Jeg har termin 15.desember og er 5+4 på preglife og 5+5 på BV [emoji16] Får se om jeg har trykket inn noe feil... Vet at denne spiren ble "laget" 21.mars/22.mars så har ikke gått ut fra første dagen i siste menstruasjon