Ny innbygger her inne ;)

fruvår

Snart tobarnsmor <3
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
Hei :) Har vore aktiv inne på Oktober i ei god stund no, då terminen var satt til 24 okt. I dag på ultralyd, vart termin satt fram til 2 november :) Så da rekner eg med at det blir eit lite novemberbarn vi får :) (siden eg gjekk overtid sist :)

Har fra før ein sønn som blir 3 år på mandag :) Blir spennende å bli 2barnsmor :) Gleder meg! Og så gleder eg meg til å bli kjent med alle dere her inne på november :)

velkommen =) og storebror gleder seg? :)

Ja, det gjer han :) Litt usikker i starten da ;) Er i den perioden der "min mamma" og "min pappa". Litt uvant tanke å måtte dele oss også.. ;) Men det kommer seg nok. Han er flink å passe på dei små :)

Velkommen hit :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Velkommen hit og så fin dato å ha termin på :-) Har en som som har bursdag den dagen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tusen takk :-)

Velkommen:D

Veldig lik situasjon som min, jeg hadde og termin 24. oktober, men ble flyttet til 3. november (foreløpig). Velkommen i klubben :D

Velkommen :)

Har også en sønn på tre, menstermin rundt din, men har holdt meg her da jeg vet termin blir rundt mndskifte og jeg gikk nesten en uke over sist.

Sendt fra min iPhøøøne

Veldig lik situasjon som min, jeg hadde og termin 24. oktober, men ble flyttet til 3. november (foreløpig). Velkommen i klubben :D
Så gøy da :-) vi får sjå kor vi havner tilslutt ;-)

Velkommen :)

Har også en sønn på tre, menstermin rundt din, men har holdt meg her da jeg vet termin blir rundt mndskifte og jeg gikk nesten en uke over sist.

Sendt fra min iPhøøøne

Ok :-) ja, sjøl gjekk eg også ei veke overtid med gutten på tre. Vart tilslutt satt i gang. Så blir vel overtid nå også. Vi får sjå :-) kjem vel ann på kor stor ungen er. Gutten min var 4850 når han vart født! :-O

Back
Topp