Ny informasjonsfilm fra Trygg Trafikk - bør sees

Helene Harefrøken

Forumet er livet
dytt

Gitt opp dette med sete jeg, blitt lurt av selger, pga. Anders store størrelse. Og hun diskuterte hevy med meg om at tester av barneseter var kjøpt og betalt for, dessuten var de testet ut fra utlandet, som da har andre biler en oss, og setene er ikke laget for norsk standar.....sukk. Ville bytte sete, men det gikk jo ikke [:'(]

Vi hadde den vanlige cosmic comfort, men måtte bytte det, fordi det skulle bare brukes bakover til 15 kg, Anders er nå 19 kg. Så ble vi lurt på dette fremover setet ( JA, jeg ville ha han bakover, men ingen passet eller var trygge bestemte selger) akta graco nautilus, og der passer ikke 5 punkt seler, så han sitter i 3 punkt, og vi liker det ikke, men skal vist være trygt da, i forhold til høyde og vekt på vår store gutt

Skulle vist denne videoen til hun som solgte bilsetet til oss. Hun forsøkte også iherdig å få oss til å kjøpe et ikke-bakovervendt sete! Men vi klarte ikke å slå oss til ro med det, så byttet det dagen etter.

skulle vi ha gjort også, men reiste på ferie bare dager etterpå, så fikk ikke lov å bytte når vi kom hjem [:@] gjør meg så eitrande forbanna i grunn

Så elendig at det er så mange som gir dårlige råd i de forretningene hvor de selger barneseter. Har heldigvis ikke vært utsatt for det selv.

Vesla sitter i bakovervendt i Besafe Izi Combi, og det håper/tror jeg hun kan gjøre en god stund. Søsteren måtte flytte ut av det setet når hun var 3 1/4 år fordi hun nådde vektgrensen, men vesla er endel mindre så jeg regner med hun kan sitte der lenger.

Back
Topp