Ny ikmtråd

Testet knallpositivt i dag 7. mai. IKM var 5 mai, men turte ikke teste før i dag :greet025 Lykkelig. Jeg er gravid for første gang!!

Takk!

Dette er helt absurd, men fantastisk :happy093

hehe, det skjønner jeg godt! Håper på at det blir min tur til å feire i helga :). Hadde du noen symptomer før du testet positivt?

Nei absolutt ingen!

Jeg har bare vært prøver i 4 mnd, men jeg kjenner kroppen min godt, så det eneste jeg reagerte på var at mensen ble VELDIG kort, (jeg hadde en bitteliten blødning på IKM som var på størrelse med en drue, haha), og brystene ble aldri "slappere"slik de bruker å bli når mensen kommer. Har altså ingen kvalme, ingen hyppige dobesøk, ikke spesielt såre bryster etc. Føler meg helt normal, men har positiv graviditetestest :thumright

Ingen januarbaby på meg, dessverre! Får satse på en vårbaby istedet :) Masse lykke til alle sammen :)

Takk! Masse lykke til selv. Vårbaby er fiiint

Oppdaterer i morgen da jeg enda er i Oslo. Blir sent hjemme at igjen og tidlig opp for å reise til Oslo igjen i morgen :)

oi jøss her kan jo jeg skrive meg inn ,, jeg har ikm 13 mai =) Tester pr dags dato svaaaakt positivt , men måååå vente med å tro noe som helst :D

Oi, så spennende. Svaaaaakt positivt er vel egentlig positivt?! Eller? :)

Nei absolutt ingen!

Jeg har bare vært prøver i 4 mnd, men jeg kjenner kroppen min godt, så det eneste jeg reagerte på var at mensen ble VELDIG kort, (jeg hadde en bitteliten blødning på IKM som var på størrelse med en drue, haha), og brystene ble aldri "slappere"slik de bruker å bli når mensen kommer. Har altså ingen kvalme, ingen hyppige dobesøk, ikke spesielt såre bryster etc. Føler meg helt normal, men har positiv graviditetestest :thumright
Gratulerer så mye!
Jeg håper jeg er slik som deg, at jeg ikke har særlig til symptomer annet enn uteblitt mens ;) Venter mensen til søndag / mandag.

Positiv test 23 april :D

Testet positivt 04.05.2013 :)

Jeg blir gjerne med i denna gruppa :) Jeg hadde IKM 7 mai- ikke testa enda og har uteblitt mens :P

Har ikke fått oppdatert enda :( Beklager. Vært litt mye de siste dagene og idag er formen dårlig :(

venter ett lite ivf mirakel i januar 2014

Jippi :) Positiv test :) Da er jeg offisielt inne i denne gruppa :) er 4+4 i dag :)

Back
Topp