Ny i maiforum

Mrs happy

Forelsket i forumet
♡ Maibarna ♡
Heisann alle mai mammaer!

da var jeg plutselig her igjen :). pinnen viste hva kroppen sa,.. Og jeg venter nr 2!
fantastisk bursdagsgave fra mannen min !! :)

merket det allerede etter 1uke... testen sa ja i uke 4...(På mandag) Og allerede nå har jeg like stor mage som jeg hadde i uke 9 sist gang!!!! ( flat mage til vanlig au).
noen som har en god forklaring til meg? .. Eller aller mest hvordan klare skjule den?

Gleder meg stort.. Og håper å få følge med hele veien til mai :)

Hei og gratulerer med spire i magen:) det med magen er nok bare at du er oppblåst, er sånn her også:) for å skjule det er det vel å gå til innkjøp av litt vide topper/gensere:)

gratulerer!

Ratulerer og velkommen :)

Gratulerer:) Jeg ville kanskje brukt mindre farger som kan gi et blikkfang på magen. (Typ røde, gule og andre sterke farger og mønstre). Og kanskje brukt mer svart for jeg som er overvektig fra før vet at svart skjuler mest:P Jeg ville unngått belter under brystpartiet (som var så trendy en periode) og kanskje valgt å ha blikkfang et annet sted på kroppen frem til det har gått så langt at man ønsker å vise det frem. Da går det an å gjøre motsatt:) Lykke til, og nyt svangerskapet:)

Back
Topp