ny i alt

Hei.[:D]
Velkommen så mye inn hit[:)]
Vil du kanskje skrive litt om deg selv?
Når har du termin?
*nysgjerrig*[:D]

litt om meg selv:
ble 24 år på torsdag, etter terminkalkulatoren har jeg termin 1 feb, men har enda ikke vært på sjekk hos lege.
hva mer kan man si?[;)]

ORIGINAL: M#10

litt om meg selv:
ble 24 år på torsdag, etter terminkalkulatoren har jeg termin 1 feb, men har enda ikke vært på sjekk hos lege.
hva mer kan man si?[;)]

du kan si masse mer, men spørs hvor anonym du vil være[;)] hehe[:D]
Gratulerer så mye med dagen som var[:D]

Er selv 26, en gutt på 2 år straks(juli) og har termin 27 feb. ifølge bv[:D]

Lyst til å spørre om noe.. Håper det er greit jeg gjør det her..
Det går ikke helt opp for meg at det er en liten spire i magen, men test, alt annet viser jo til det, og magen vokser, men likevel. Også har ikke fått legesjekk før siste  uken i juli pga ferier og sånt.
Da blir jeg gående med usikkerheten og lite kunnskap om alt sammen i over en måned til.
Syns dere jeg bør bestille meg en tidligere legetime?
Eller skal jeg bare vente og se hva som skjer?

Lyst til å spørre om noe.. Håper det er greit jeg gjør det her..
Det går ikke helt opp for meg at det er en liten spire i magen, men test, alt annet viser jo til det, og magen vokser, men likevel. Også har ikke fått legesjekk før siste  uken i juli pga ferier og sånt.
Da blir jeg gående med usikkerheten og lite kunnskap om alt sammen i over en måned til.
Syns dere jeg bør bestille meg en tidligere legetime?
Eller skal jeg bare vente og se hva som skjer?

Skjønner deg godt når du ikke tror selv at du er gravid[;)]
jeg hadde det sånn med min første og har det litt sånn nå også[:)]

Men ang legesjekken synes jeg du bør få en time i uke 6-7 jeg da. Hvis du er førstegangs, så er det jo tusen tanker og sp.mål man sitter med.
Da er det kjedelig å vente så lenge[:-]
Legekontoret har ikke en vikar da?

Ellers så må du bare spørre ivei her inne da[:D]

jeg er nå 8 uker og to dager på vei og jeg har snakket med legen min men han var bare avvisende og mente at jeg kjente vel ingen symtomer når jeg var 6 uker på vei og sånt, så følte meg ikke så vedig velkommen egentlig.
Så lurer på om jeg skal bestille meg en time privat nå først for å få litt ting klart..

jeg er nå 8 uker og to dager på vei og jeg har snakket med legen min men han var bare avvisende og mente at jeg kjente vel ingen symtomer når jeg var 6 uker på vei og sånt, så følte meg ikke så vedig velkommen egentlig.
Så lurer på om jeg skal bestille meg en time privat nå først for å få litt ting klart..

Da har du ingen god lege må jeg si![>:]
Hadde jeg vært deg, så hadde jeg bestilt meg time privat som du sier, og byttet fastlege[:)]
Så kan du jo velge om du vil gå til lege,jordmor, eller begge deler[;)]
MEN viktig at du er fornøyd med legen din da[:)]

Ja gjør det du[:)]
Lykke til![:D]

Hhehe! for en idiot lege!!
man kjenner jo symptomer før uke 6!!! hehe..halo jeg var spyferdig i uke 4
Bestill time hos en annen lege! bytt lege! han burde du IKKE gå til resten av svangerskapet, han kan jo være helt idiot på sånt!

Gratulere [:)] synes du jør rett i å bestille deg ny time, det er veldig mye man lurer på så er jo greit med en time litt før[:D]

takk for gode råd!
Da bestiller jeg meg en time privat jeg [:D]

bytt fastlege nå før månedskiftet, så gjelder det fra 1 juli.
det gjør du på nav.no

Skikkelig kjip lege! Du har jo rett til å bytte, og det tror jeg jaggu jeg hadde gjort hvis det er noen andre ledige i nærheta!!! Så slipper du også å bruke masse penger på privat i tida fremover. Du kan jo også ta konakt med nærmeste helsestasjon og høre om de har jordmor. Veldig greit å gå til det også. Og jeg vet at her i Trondheim hvor jeg bor så blir det fort fullt så det er bare å sjekke litt rundt så snart som mulig! Lykke til[:D]

ORIGINAL: sola89

Gratulere [:)] synes du jør rett i å bestille deg ny time, det er veldig mye man lurer på så er jo greit med en time litt før[:D]

enig.. skift fastlege til en som hvertfall vil høre på deg og hjelpe deg under svangerskapet :)))

velkommen inn hit og gratulerer så mye med spira i magen :D

Sånn har jeg det og [:@]  Jeg fikk ikke time før 9 juli! jeg vil jo få en bekreftelse på om jeg er gravid eller ikke! Legevakta ville ikke teste, fastlegen ville ikke, sykehusdoktoren ville ikke... Så nå skulle sambo ringe sin lege, og si at vi krevde å få svar![;)]

Back
Topp