vintergutt10
Blir kjent med forumet
Hei!
Alt dette er nytt for meg så er litt nervøs, men melder meg inn her for lære litt og delta..
Alt dette er nytt for meg så er litt nervøs, men melder meg inn her for lære litt og delta..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: slikkepinn
Gratulerer, og velkommen hit!
ORIGINAL: M#10
litt om meg selv:
ble 24 år på torsdag, etter terminkalkulatoren har jeg termin 1 feb, men har enda ikke vært på sjekk hos lege.
hva mer kan man si?[;)]
Lyst til å spørre om noe.. Håper det er greit jeg gjør det her..
Det går ikke helt opp for meg at det er en liten spire i magen, men test, alt annet viser jo til det, og magen vokser, men likevel. Også har ikke fått legesjekk før siste uken i juli pga ferier og sånt.
Da blir jeg gående med usikkerheten og lite kunnskap om alt sammen i over en måned til.
Syns dere jeg bør bestille meg en tidligere legetime?
Eller skal jeg bare vente og se hva som skjer?
jeg er nå 8 uker og to dager på vei og jeg har snakket med legen min men han var bare avvisende og mente at jeg kjente vel ingen symtomer når jeg var 6 uker på vei og sånt, så følte meg ikke så vedig velkommen egentlig.
Så lurer på om jeg skal bestille meg en time privat nå først for å få litt ting klart..
jeg er nå 8 uker og to dager på vei og jeg har snakket med legen min men han var bare avvisende og mente at jeg kjente vel ingen symtomer når jeg var 6 uker på vei og sånt, så følte meg ikke så vedig velkommen egentlig.
Så lurer på om jeg skal bestille meg en time privat nå først for å få litt ting klart..

ORIGINAL: sola89
Gratulere [:)] synes du jør rett i å bestille deg ny time, det er veldig mye man lurer på så er jo greit med en time litt før[:D]