Ny hverdag!

Å passere 11-12 uker, var som å komme inn i en ny verden. Bortsett fra bekkenløsning, føler jeg meg knapt gravid. Kvalmen er borte, og energien kommer mer og mer tilbake. Godt jeg har doppler så jeg kan få bekreftet at det er noen der :)

Føler det samme som deg ;) Plutselig ble formen veldig bra.. Sa til ei på jobben at jeg ikke følte meg gravid fordi jeg hadde ikke hatt brekninger den dagen, men de kom på ettermiddagen da :p Jeg har ikke doppler, men tror alt er bra for det. Skal på UL om 1 uke :)

Her har alt bare blitt sterkere...:( ett tips ang doppleren, ikke bruk den for mye, det stresser visstnok babyen.. Men deilig å høre innimellom :)

Du er heldig! :) Her virker det som om trøttheten aldri vil slippe taket... 13+3 idag og har vært dårlig i sju uker! :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Lucky you. Nyt det :)

sniktitter fra Mai her.. heldige dere som har kommet så langt! trodde jeg var 8 uker i dag men er visst 7+3 i dag trodde gynekologen i går.. :/ kjipt å bli satt tilbake...

Det jeg hørte var anbefalt var ca 1 gang i uken, maks. Men mulig det har endret seg igjen ;)

Så deilig :D sånn har jeg det også :) forstatt veldig sliten etter jobb men hverdagen er 10 ganger bedre :D

Man kan jo bli litt stresset selv også av å stadig lete etter hjertelyden...

Absolutt, og det igjen kan stresse babyen.
Helt riktig :)
Derfor har jeg valgt å ikke kjøpe doppler. Men jeg skjønner jo de som har kjøpt det. Deilig å få bekreftelse på at hjertet slår

Helt riktig :)
Derfor har jeg valgt å ikke kjøpe doppler. Men jeg skjønner jo de som har kjøpt det. Deilig å få bekreftelse på at hjertet slår
Ikke hatt jeg heller. Nå er jo jeg heldig som har ul hos legen, samt at man har stort sett time til kontroll hver 4 uke, og da får man jo høre der:)

Ikke hatt jeg heller. Nå er jo jeg heldig som har ul hos legen, samt at man har stort sett time til kontroll hver 4 uke, og da får man jo høre der:)
Jeg får også ekstra oppfølging med ul på sykehuset. Så det er jo betryggende. Heldig du som har ul hos fastlegen :)

Dere er heldige.. kjenner på det at jeg enda ikke har fått høre eller sett hjertet.. håper på det på mandag når jeg skal til legen..

Back
Topp