Å passere 11-12 uker, var som å komme inn i en ny verden. Bortsett fra bekkenløsning, føler jeg meg knapt gravid. Kvalmen er borte, og energien kommer mer og mer tilbake. Godt jeg har doppler så jeg kan få bekreftet at det er noen der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å passere 11-12 uker, var som å komme inn i en ny verden. Bortsett fra bekkenløsning, føler jeg meg knapt gravid. Kvalmen er borte, og energien kommer mer og mer tilbake. Godt jeg har doppler så jeg kan få bekreftet at det er noen der
Pleierne høre kjapt ca annenhver dag. Er det for ofte?Her har alt bare blitt sterkere... ett tips ang doppleren, ikke bruk den for mye, det stresser visstnok babyen.. Men deilig å høre innimellom
Ja det er kjipt å bli satt tilbake. Dagene går sakte nok i første trimester fra før avsniktitter fra Mai her.. heldige dere som har kommet så langt! trodde jeg var 8 uker i dag men er visst 7+3 i dag trodde gynekologen i går.. :/ kjipt å bli satt tilbake...
Aner ikke jeg, men mener det sto oftere på bruksanvisningen. Hvordan kan det stresse barnet egentlig?Det jeg hørte var anbefalt var ca 1 gang i uken, maks. Men mulig det har endret seg igjen
Det er noe med noe lydbølger eller noe, som stresser opp babyen.Aner ikke jeg, men mener det sto oftere på bruksanvisningen. Hvordan kan det stresse barnet egentlig?
OkDet er noe med noe lydbølger eller noe, som stresser opp babyen.
Absolutt, og det igjen kan stresse babyen.Man kan jo bli litt stresset selv også av å stadig lete etter hjertelyden...
Helt riktigAbsolutt, og det igjen kan stresse babyen.
Ikke hatt jeg heller. Nå er jo jeg heldig som har ul hos legen, samt at man har stort sett time til kontroll hver 4 uke, og da får man jo høre derHelt riktig
Derfor har jeg valgt å ikke kjøpe doppler. Men jeg skjønner jo de som har kjøpt det. Deilig å få bekreftelse på at hjertet slår
Jeg får også ekstra oppfølging med ul på sykehuset. Så det er jo betryggende. Heldig du som har ul hos fastlegenIkke hatt jeg heller. Nå er jo jeg heldig som har ul hos legen, samt at man har stort sett time til kontroll hver 4 uke, og da får man jo høre der