Ny her...

MammanTilAndrea

Andre møte med forumet
Hei alle sammen!

Er sikkert blitt spurt om detter før - men jeg lurer sånn på hva jeg skal gjøre for å sette inn et lite bilde helt til venstre i meldingene våre.. Altså under der innlogningsnavnet vårt står...?

Også lurer jeg på hvordan jeg får frem slike som er under innleggene? Har jo en selv som følger utviklingen til nurket i magen - men det var det ei venninne som la inn.. Vil jo ha en som følger 2 åringen min også [:)]

Noen som har tid og hjelpe meg..? På forhånd tusen takk

Hei!
Kan prøve å hjelpe deg eg...

Bilde under brukarnavn: Gå inn på "Min profil", ved "Min avatar" laster du opp det bildet du vil ha der. (Finn noe kult på nettet og lagre det på maskina di, eller ta et bilde som du allerede har liggande på maskina f.eks.) Husk at det må vere maks 10kb for å kunne leggast inn, så viss det er større må du minimere det i f.eks et foto-redigerings program før du lagrer det på nytt og legger det inn. Gå nederst på siden og trykk "Oppdater".
Signatur for 2-åringen: den som du allerede har ligger under "Signaturer" (fortsatt på "Min profil"). Her skal du lime inn den nye du snart skal lage, etter den som allerede står der.

For å lage ticker: Klikk på enten den tickeren du allerede har (baby-gaga.com), eller den som eg har (finnes mange sånne.... berre å velge og vrake!) Følg instruksene på nettsiden som dukker opp. På slutten får du opp fleire linker, og det er den som starter og slutter med [url........url] du skal velge. Kopier denne, gå tilbake til "Min profil" og lim linken inn etter den som du allerede har. Oppdater siden nederst, og så skal det vere i orden....

Uff, vart skikkelig langt dette. Blir alltid litt for detaljert kanskje når eg skal forklare ting. Men det er jo bedre enn ingenting! [;)]

Tusen takk for kjapt svar... nå skal jeg prøve og se om jeg får til... veldig snilt av deg [:)] Takk takk....

Berre spør undervegs, eg er her!

Se det gikk - jammen var du flink å forklare [:)]
Tror de bildene jeg har er for store - må minske de litt før jeg får satt de inn til venstre... Takk igjen [:)]

Kjempeflott!
Greitt å vite at folk skjønner ka eg prøver å forklare! [:D]

velkommen [:D]

Tusen takk [:)]

Velkommen hit [:D][:D]

Tusen takk alle sammen - en koselig plass å være på [:)]

hei hei, jeg er ny her jeg også. Er litt treg til å skjønne dette med å legge inn bilder etc. Da var det veldig greit med forklaringen til Lilletrille. Det var først da jeg forsto hva jeg måtte gjøre![:)][:)]

Velkommen til deg også [:D][:D]

ville bare si velkommen til dere jeg[:)]

ORIGINAL: adina

hei hei, jeg er ny her jeg også. Er litt treg til å skjønne dette med å legge inn bilder etc. Da var det veldig greit med forklaringen til Lilletrille. Det var først da jeg forsto hva jeg måtte gjøre![:)][:)]

Takk!
Og velkommen til alle sammen! Eg var aktiv innpå her i begynnelsen av svangerskapet. Har vore uten internett ei stund...., men no er tilbake for fullt! Dette er eit flott forum! [:)]

Adina: kor på Vestlandet er du ifrå? Eg er litt over heile området! He he. Kjem ifrå Sunnfjord, bur i Bergen, men pendler til Stavanger på jobb fram til fødselen... (Heilt greitt viss du ikkje vil sei kor du er ifrå. Vestlandet held det også!)

Velkommen MammanTilAndrea og adina[:D]

Back
Topp