Ny her :)

ibojenta

Glad i forumet
Vet ikke helt hvordan dette foregår. men hvordan får jeg sånn ticker på siden min osv:) Har fulgt med på dere lenge nå, og dere virker veldig koselige!:) Også har jeg ikke turt å skrive før nå[;)]

Velkommen!!
Hvor er du fra? er dette første barnet?
Når er terminen?

Om du trykker på noen ticker, f.eks min, og fyller ut dine egne datoer, deretter limer linken inn på min side, under signatur.. Kan forklare nøyere om du står fast! [:D]

Velkommen!! Husker ikke hvordan jeg fikk det til..Håper noen andre kan hjelpe deg, jeg er ikke så pc-kyndig. [:)]

Hihi, kor koselig at så mange svarte:D er 18 uker på lørdagen:) Skal på UL neste fredag:)
Må vel kanskje bare prøve meg frem! hihi=) førstegangs ja:)

Er ifra Harstad[:D] Nei ikke lenge til nå. klare nesten ikke vente lengre [8|]

Hjertelig tusen takk [:D][:)]

Velkommen å Gratulere :)
Håper du liker deg her:)

ORIGINAL: theojora

velkommen hit[:D]

Ja det gjør vel egentlig det:) Men siden jeg er helt amatør, hvor skal jeg skrive inn signatur og legge inn slike tickere? [:)]

Finner liksom inge plasse å skrive noe slik[;)]

hehe, ja Ibestad jente opprinnelig[:D]

hmm, Jeanett heter jeg, er bare 19 år da[8D] men tror jeg har sett deg før[:D]

Gratulerer masse og velkommen til oss[:D]

gratulerer og velkommen hit[:)][:D]

For en velkomst! Ja jeg lurer på hvor jeg legger den inn?

hvor finner jeg signatur tingen?[:D]

På "min profil" - oppe til høyre på siden her. [;)] Og velkommen! [:D]

Hei:) Velkommen og GRATULERE! Du er jo lengre på vei enn meg-og har holdt deg unna her så lenge!!! Har du visst om graviditeten lenge?
Virker uansett som du har fått med deg mer enn meg-ante ikke at alle de andres fine bilder og border het ticks...var det det du sa? Si gjerne ifra til meg når du vet hvordan-jeg aner nemlig ikke og kunne gjerne tenkt meg noe sånt søtt jeg også[:)]

Tuusen takk Grete71[:D] Kanskje jeg får det til nå.

Ja jeg er fortsatt redd for at den lille ikke skal ha det bra jeg, så har ikke turt å sagt det til noen liksom[:)]

haha, der ser dere hvor amatør jeg er[:-]

masse velkommen hit til oss!
gratulerer med en liten spire i magen din[:)]

Back
Topp