Ny her ;)

Tallula

Forelsket i forumet
Ville bare bare si hei :)
Jeg er en 17 år gammel jente som bor i nord. Har termin 16 mai, noe som jeg gleder meg masse til.
Gleder meg til å bli kjent med dere :)

Så koselig! Velkommen skal du være! [:D]

velkommen skal du være :) 

[:D]gratulerer og velkommen [:D]

Gratulerer så masse og velkommen hit[:D]

gratulerer og velkommen [:)]

Koselig med andre nordlendinger her [:)]

Gratulerer og velkommen! [:)]

Takk alle sammen :D
Men jeg vet ikke om jeg blir her lenge. Har begynt å blø, kanskje noe med at jeg hadde gym i går.. men alikavell. Fikk beskjed om å holde meg iro forså å teste om noen dager igjen.
Jeg håper jeg kan holde meg her !

ORIGINAL: Tabbytrash

Men jeg vet ikke om jeg blir her lenge. Har begynt å blø, kanskje noe med at jeg hadde gym i går.. men alikavell. Fikk beskjed om å holde meg iro forså å teste om noen dager igjen.

huff da... krysse fingrene for at det blir å gå bra...

ORIGINAL: Tabbytrash

Uffda....håper det er en helt ufarlig blødning....
Krysser fingrene for deg!

Håper det bare er uskyldig lite blødning og at det går bra.. [:)]

Det håper jeg og, men jeg føler et skikkelig ubehag i magen, noen av dere som har det?

Uff da....

men det er mange som blør bittelitt da. Håper du ikke mister den lille spiren.

Gratulerer forresten. Vi har termin på samme dato [:D]

Gratulerer med den lille spiren! Krysser fingrene for at den blir der i 9 mnd tross litt blødninger. Jeg hadde også små blødninger i starten av mitt første svangerskap, så kan gå bra. [;)] Du skriver også at du har ubehag i magen. Mensmurringer er ganske vanlig, er det det du har eller sterkere smerter? Håper det går fint med deg.

Er mer litt oppå magen, håper det er kvalmen som er!
Jeg blør slik som om jeg hadde mensen. 1 full tampong på 2-3 timer, så er ganske redd nå :(
Men jeg hadde gym i går, så håper det er bare på grunn av det. Har fått beskjed om at det er 50/50 prosent sjanse for at jeg er gravid selv om jeg blør, og at jeg må ta det rolig.

Forstår du er bekymret. Aldri kjekt med blod når en er gravid, men prøv å holde motet oppe! Kan som sagt gå bra for det. Ønsker deg lykke til!

Lykke til, håper spiren holder seg fast[:)]

Back
Topp