Ny her...

Guttemamma_

Forelsket i forumet
Hei alle sammen[;)]
Går litt tregt her for tiden og derfor litt sen ankomst...
Har lest litt på siden og sett på mange av de flotte bildene dere har lagt ut! Gratulerer så masse alle sammen med deres kommende vidundere[:)]
Jeg er selv 14+6 og magen er bekymringsverdig liten i forhold til hva jeg har sett her inne....... Har en treg og slapp lege også så har ikke fått høre noe hjertelyd ennå, "snufs", men satser på alt er bra uansett[:)]

Velkommen! Jeg har ikke fått mage jeg heller og jeg er 16 uker idag :) kanskje så vidt jeg kan se at det begynner å bli noe like over kjønnsbeinet eller hva det heter..

Velkommen hit! [:)] Det var ikke før i slutten av uke 15 at magen virkelig begynte å komme fram for meg.. Og hørte hjertelyden for første gang idag. Alt er nok i skjønneste orden med den lille skal du se. [;)]

Velkommen så mye til oss[:)]
Finnes det ikke noen jordmor du kan gå til?
Syns det virker som det er så mange slappe leger rundt forbi..

Hei hei!
Ville skrive til deg, du er to dager før meg og jeg har termin 1. februar, så sniker meg litt inn på januar forumet også;)

Jeg har fått relativt stor mege jeg, så har brukt mammabukser over en uke nå..
Og klarte ikke stå i mot å høre hjertelyd hos legen - heldigvis fikk vi høre
Var på ultralyd i dag (fikk henvisning for å roe en bekymret gravid..) og så at nurket var aktivt og friskt!

Lykke til videre i svangerskapet - alt er nok i sin skjønneste orden der inne!
Er ingen vits å bekymre seg for masse - det er faktisk ikke bra sa legen i dag!

Kjekt å høre fra dere![:)]
Skal vel kanskje bare være glad jeg fremdeles er "liten og usynlig", alt til sin tid...
11 år siden forrige graviditet, helt utrolig hvor ulik de har vært til nå, men hadde vel ikke mage da heller før veldig sent..

Velkommen [:)]

Velkommen..alt er nok helt fint med den lille[;)]

Velkommen hit. Og magen kommer vel tisdnok? Jeg har ikke fått noe særlig til mage jeg heller enda, og rekner ikke med at det skal bli noe problem med å kneppe igjen boksene mine før rundt uke 20 denne gangen heller:-) Er 15 uker på vei i dag:-)

Back
Topp