ny Her!!

ElisabethJohanne

Forelsket i forumet
Hei, hvordan får jeg en slik fin kalender som mange av dere har??
Elisabeth

Bare trykk deg inn på en sånn kalender,så kommer du dit du lager en egen.
Kopier den miderste koden over hit til "min profil",oppdater og så skal det være i orden![;)]
Husk å huk av der det står "alltid vis min signatur"...

klikk på kalenderen min (eller noen andre sin) og så kommer du inn på sida der du kan lage din egen.

Når du har laget ferdig kommer det opp tre bokser med koder i..
velg den midterste koden, kopier og lim inn i SIGNATUR på MIN PROFIL..

trenger du mer forklaring er det bare å spørre [;)]

Hei! Skal sjå om eg kanskje kan hjelpe deg....
Klikk på ein av tidstellerene på en av sidene, f.eks min.... Då kjem du inn på tickerfactory. Ein annan plass å lage tickere er lilypie.com. Inne på dei sidene som du kjem inn på så lagar du den tickeren du har lyst på.
På siste side kjem det opp nokre boksar som du skal kopiere og lime inn på min profil.
Viss du brukar tickerfactory.com så må du kopiere det som står i den første boksen, viss du brukar lilypie.com må du kopiere det i den andre boksen! Dette er veldig viktig!
Så går du inn på MIN PROFIL, scrollar ned eit stykke på sida til du finn SIGNATUR. Lim inn det du har kopiert i denne boksen. Merk av i boksen Alltid legg til signatur ved innlegg. Gå nederst på sida, klikk OPPDATER, og OK. Så kan du skrive eit innlegg, og sjå om det virkar.
Vart langt dette... men spør viss du lurer på noko! [;)]

ser at eg var litt treig.... men mens eg skreiv innlegget fekk eg tilbud om jobbintervju!!!!!!!!!! Såååå glad eg vart no!!!!!!!! Derfor kom innlegget mitt litt seint!!!! Sorry!
[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp