C *CMV* Første møte med forumet 14 Aug 2006 #1 Hei, jeg er ny her... Skal prøve å komme innom en gang i blandt :) Termin 25.03.07
LilleMusMei Forumet er livet 14 Aug 2006 #3 gratulerer og lykke til! velkommen inn til oss her på mars forumet. utrolig trivelig å ha så mange og dele gleder , erfaringer ,tips og råd med. [:)]
gratulerer og lykke til! velkommen inn til oss her på mars forumet. utrolig trivelig å ha så mange og dele gleder , erfaringer ,tips og råd med. [:)]
H Helene... Forumet er livet 14 Aug 2006 #4 Hei! Terminlista fylles opp! Mangla noen på 25.! [:D] Velkommen og gratulerer! Trivelig med nye folk! [:)]
Hei! Terminlista fylles opp! Mangla noen på 25.! [:D] Velkommen og gratulerer! Trivelig med nye folk! [:)]
M Monath26 Betatt av forumet 15 Aug 2006 #12 Velkommen til marsgjengen! Gratulerer så mye med spiren =)
Dilbertina Forumet er livet *Aprilbaby 2018* 15 Aug 2006 #14 Gratulerer så mye, og velkommen hit! [:D] gøy med nok en trønder. [;)]
L Lykkeliggravidigjen Flørter med forumet 15 Aug 2006 #16 Velkommen hit. Har hatt masse nytte av denne siden her!!
mitah Forelsket i forumet 15 Aug 2006 #17 Så kjekt at du også ville være med oss! Gratulerer så mye med spiren[:D]
L Liten spire83 Forelsket i forumet 16 Aug 2006 #18 Gratulerer så mye og velkommen til oss!!! [:D] Jeg vil også ai at jeg her hatt veeeelig mye nytte av babyverden og inne her!!! [:)] Klem
Gratulerer så mye og velkommen til oss!!! [:D] Jeg vil også ai at jeg her hatt veeeelig mye nytte av babyverden og inne her!!! [:)] Klem