ny her

x1xmaja83

Første møte med forumet
Hei alle sammen!
Fikk svakt positivt på test i dag tidlig, og har mange gravid-tegn, så jeg prøver meg nå her! - litt ferskt ennå,så kan ikke helt tro at det er sant ennå!
Ut fra det jeg har regnet på nettet her, har jeg termin 5.januar...SPENNENDE!!! Gleder meg til å bli bedre kjent på babyverden.no..veldig fornøyd så langt!:)
 
Gratulerer så mye du har veldig mye og glede deg til jeg er selv 22 uker på vei og dette er først hos meg det er utrolig mye spennende og rart som foregår i kroppen og rart å tenke på at det våkser en inni der. Lykke til videre
klem
[:)]
 
hei på deg...
Gratulerer så mye. Spennende tid i møte nå da![:D]
Er veldig fornøyd med dissa sidene...
Håper vi snakkes da![;)]
 
Jeg er også ny her.. har hatt mistanke en stund, og tok testen i dagmorges, Jeg skal ha barn i midten av Januar en gang [:)] Gleder meg masse, har snakka med mamma som blir farmor for første gang i september, og nå også mormor for første gang i Januar, er nok litt spennende det også, ja!

Utrolig grei side dette, jeg har fått mange svar på ting jeg lurer på, og det er veldig greit å kunne lese hvordan andre har det som er i samme situasjon som meg.. er jo litt nytt og usikkert ennå, da..

Er det arvelig om spontanabortere eller ikke, vet noen noe om det?
Jeg har nesten helt lik kropp som min mor og mormor, og ingen av de har hatt noen spontanaborter, men født fem friske barn hver.. Håper jeg er like velsignet![;)]

-kjempespendt-
 
Har ikke hørt noen gang at det skal være arvelig å spontanabortere...
Ønsker deg like mye hell som din mor og mormor!!![:D]
Ønsker du deg 5 barn!?[;)]
 
Vet ikke hvor mange vi vil ha, jeg.. Kansje fem, kansje litt færre.. får se..[;)]
 
he,he...uansett så ønsker jeg dere lykke til med svangerskapet!
Så prates vi sikkert en annen gang også...
 
Back
Topp