Ny her

Umulie

Første møte med forumet
Hei alle sammen! Er ny her jeg.
Dette er mitt tredje barn, mannen min sitt første. Jeg er 32 år og har to barn på  6 og 8 fra før.  Hadde en sa i fjor vår i uke 6+3. Tom fosterpose. Er ganske nervøs nå og krysser fingrene for at det går bra denne gangen.
Har første kontroll den 10.8, men har kommet frem til at jeg har termin 30.3.

gratulere med spiren og velkommen skal du være!!!! [:D][:D] 

Velkommen til oss, morsomt nick du har [:)]! Håper det går bra denne gang og at du får god oppfølging slik at du slipper å bekymre deg unødig!

Hei og velkommen hit!Jeg venter nr3 også, har en jente på 6 år fra før og en gutt på 20mnd sammen med mannen min.  Jeg er så spent på når magen kommer denne gangen. Alle sier at magen kommer så fort for hvert svangerskap men jeg er bra polstret etter forrige gang så jeg vet ikke helt! Jeg skal til første kontroll 16.aug.

Blir kjekt å bli bedre kjent med deg.

Glemte å si at min termin er 29.mars =)

Gratulerer!
Krysser fingrene for deg.Jeg hadde en SA sist i uke 7+3,så dette blir sikkert en lang uke. Vi må bare tro på det beste[:D]

Så kjekt! Velkommen til oss[;)]

Krysser fingrene for deg[:)]

Hei! Gratulerer så masse, og velkommen hit. Du skal se at alt går utmerket denne gangen. [:)]

[:D]hei og velkommen. eg er 8 veker på vei i morgen, og har termin 19 mars. eg hadde en ma før påske, er virkeli leit å misse. ønsker deg masse lykke til vidare[:)]

Gratulerer så mye og velkommen, så koselig at vi blir flere[:)]

Hei og velkommen til marsforumet [:D]

Back
Topp