Ny her..

Nathaniel

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg er ny her på forumet. Jeg er mannen til Guria, og jeg følger spent med på det som skjer nå. Hun ruger og jeg spør om hun merker noe, hehe, er ikke så greit å være mannen som ikke kan føle det selv! [:)]

Hei min kjære! Da tok du steget ut og prøvde deg på en tråd [:D]

Hei, og velkommen. Koselig med en mann her inne også. [:)]

Krysser fingre og tær for dere. [:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Takk for det Bobbo [:D] Jeg teller nesten timene til "testedagen"... Dagene går så treeeeegt!!!! Er litt merkelig å være mann i et slikt forum, særlig når jeg får beskjed om eggløsningsdato når jeg logger meg inn, hehe..... Vet ikke helt hvor jeg hører hjemme - det er jo damene som får kjenne dette på kroppen - mens mannen blir en hjelpeløs tilskuer som så gjerne skulle tatt alle bivirkningene dere må gjennom.

ORIGINAL: Guria

Hei min kjære! Da tok du steget ut og prøvde deg på en tråd [:D]

Heia snuppa mi!! Nu venta vi spent ja!!![:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Hei Nathaniel, og velkommmen til oss [:)]

Så flott at en mann også kommer hit. Det er nok mye dere menn også lurer på i denne prosessen, og her kan vi prøve å svare så godt vi kan [:)] Vet at min mann er og snikleser innimellom, men har ikke fått ham til å lage egen profil enda. Kanskje han tør nå [;)]

Ønsker deg og din kjære lykke til i denne spennende og nervepirrende rugetiden.

Nathaniel du er tøff du, har prøvd å få med min mann inn på januar forumet, men han drar litt på det så jeg tror det neppe er håp gett. Velkommen skal du være, hører vel egentlig ikke til her lenger, men jeg må jo følge med på alle snuppene her inne som har støttet meg fult ut under min egen prosess, det er jo en slik koslig gjeng her. Men jeg advarer deg når du følger med Guria inn på terminforumet i Februar så kan du nok regne med masse negative tråder med syting og det hele, derfor trives jeg fortsatt veldig godt her blandt mine gode gamle kjente[:)]

Velkommen hit!! Så artig at vi får noen mannfolk sammen med oss her inne. Min mann er ikke så interessert i dette, ler litt av hvor mye tid jeg bruker her. Vi har forresten testedato dagen etter dere, og det føles som en evighet til...

HEI OG VELKOMMEN[:)]
DET ER ARTIG AT EN MANN ER HER INNE OGSÅ, KANSKJE VI FÅR HØRE DE INNERSTE TANKENE PÅ HVA EN MANN GÅR Å TENKER PÅ I DENNE TIDEN.
LYKKE TIL[:)]

velkommen hit!
og lykke til med testingen om ikke så altfor lenge =)

Velkommen[:D][:D]
Kjempebra at en mann også tør inn å skrive her[;)] Tviler på min mann kommer hit desverre[:-] Må være vanskelig å være så midt opp i det hele og samtidig så utenfor[8|] Viktig med god kommunikasjon i sånne situasjoner. Ja, god kommunikasjon er jo alltid viktig, men enda viktigere nå[:)]

Håper vi får høre masse til deg framover[:D] (Ja ikke så mye lenger her da, men på terminforum[:D])

ORIGINAL: Apple

Hei Nathaniel! Tøff mann du, som tør å bevege deg inn i dette hønsehuset! [:D]

Krysser fingrene for deg og din fru! [:)]

velkommen, artig med en mann her.
ja kan godt tenke meg å høre hva dine tanker er,
ikke alltid lett å vite sånt, de holder deg stort sett for seg selv.

Hei! [:)] 
og tusen takk for de mange varme ord til en liten kar i et "fremmed land"...[8|] Setter stor pris på det![:)]

Oups.... nå ser jeg at jeg har logget meg på min konemor's profil.... Hehe, er ikke så enkelt dette her..

Nathaniel

Nathaniel hvor er du fra da? ettersom du er i et fremet land, greier ikke å se det på skrivingen din iallefall. Men det er koslig å ha deg her, Guria har sikkert god støtte i deg, dersom du ikke hvet hvordan du skal behandle henne når hun er hormonell som værst så kan du sikekrt få gode tips her, og noen romantiske også, så blir hun bli igjen[;)]

Hm...håper ikke Guria får med seg denne posten da, he he.....da er hun kanskje ikke så bli på meg dersom hun er hormonell nå........[8D]

ORIGINAL: twinanne

Nathaniel hvor er du fra da? ettersom du er i et fremet land, greier ikke å se det på skrivingen din iallefall. Men det er koslig å ha deg her, Guria har sikkert god støtte i deg, dersom du ikke hvet hvordan du skal behandle henne når hun er hormonell som værst så kan du sikekrt få gode tips her, og noen romantiske også, så blir hun bli igjen[;)]

Hm...håper ikke Guria får med seg denne posten da, he he.....da er hun kanskje ikke så bli på meg dersom hun er hormonell nå........[8D]

Hehe, du trenger ikke å "bekymre" deg for det nei, Guria mi er som ei sol...[:)] Men har absolutt behov for gode tips, dere damer er ikke alltid så enkle å forstå! [8|] Jeg bare håper så inderlig at vi kan lykkes på dette forsøket!!!

Jeg må gratulere med graviditeten twinanne!! [:D]

Back
Topp