ny her!

finetrineline

Glad i forumet
Heisann.
har tidligere bare vært her inne og kikket, men har nå endelig fått summet meg til å registrere meg...
Er 22 år fra sørlandet og fikk verdens nydeligste jente,amalie, den 140206.

som nybakt førstegangsmor lurer jeg på masse, kanskje kan dere hjelpe...?

har kjøpt en brukt brio kombivogn 2004 mod. Skal bærebagen stå løst oppi vogna? finner ingen måte å feste den på...

Hvor lenge er det vanlig å ha vondt i underlivet etter fødsel? ble både klipppet og revnet, så det ble jo en del sting.

Hei du og velkommen hit!
Så koselig at du vil være her inne sammen med oss da!

Ikke bare du som er førstegangsmamma og lurer på det meste.. Flere av oss her [:)]

Det med vognen din vet jeg faktisk ikke, men den burde vel bli festa på en måte? Har selv duovogn fra Simo, og der må jeg sette bagen nedi noen slags hakk, så den blir låst fast..
Men kanskje noen andre her vet noe mer?

Og angående underlivet.. jeg sydde noen sting, og det er først nå jeg føler at det er i orden der nede. Merker litt når jeg tisser, og føler jeg må være litt forsiktig, men det er på rett vei iallefall!!
kroppen trenger nok litt tid på å komme i stand igjen, men det er nok ikke lenge før du merker fremgang [:)]

Og gratulerere så mye med Amalie da [:D]

Hei amaliesmamma!!
Gratulerer med amalie!! Jeg fikk Thea samme dag som deg!!! moro!! Godt med flere valentines barn!!

I kombivogn skal bare bagen stå oppi der ja, ingenting som fester den...etter som jeg vet da...

JEg ble klippet jeg og.. og fikk et par rift. Det er fortsatt ganske så sårt der nede, og ikke så godt å sette seg ned i alle stillinger. Tror nok det vil ta en god stund før alt er i orden, men jeg merker nå at det er blitt mye mye bedre da! Ser at noen av stingene er blitt borte også! Men jeg er veldig spent på hvordan det vil se ut der nede når såret er ordentlig grodd.. jeg synes det ser litt rart ut nå...

Kjempe koslig at du vil skravle litt med oss her inne!!!

Klem jordbæret

Ang det å se rar ut der nede: Trodde ikke jeg ville bli normal igjen jeg, men jeg tror faktisk jeg blir vanlig igjen.. he he!

Heihei og velkommen hit!!

Lille Heike ble også født på samme dag som Amalie [:D].
Angående stingene så merkes det ennå godt at jeg har blitt sydd, men er mye bedre nå enn det var. Nå kan jeg sette meg uten problemer. hihi. Trodde det skulle se helt rasert ut der nede, men tror dette blir bra jeg. [:D]

Back
Topp