Ny her

Klukk

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Hei! Melder meg inn her nå, bedre sent enn aldri? ;) har til nå kun vært aktiv på kvinneguidens forum, men vil prøve meg litt her inne også :) Jeg er 26, bor utenfor Bergen, venter nr 2, og har termin 5.desember - noe som gjør at jeg er 23+4 allerede:wideyed: håper på å bli kjent med dere her inne, selv om jeg er litt sent ute:p

[eQUOTE="Klukk, post: 21638478, member: 106417"]Hei! Melder meg inn her nå, bedre sent enn aldri? ;) har til nå kun vært aktiv på kvinneguidens forum, men vil prøve meg litt her inne også :) Jeg er 26, bor utenfor Bergen, venter nr 2, og har termin 5.desember - noe som gjør at jeg er 23+4 allerede:wideyed: håper på å bli kjent med dere her inne, selv om jeg er litt sent ute:p[/QUOTE]
Velkommen :D Er du med i desembergruppa vår i Bergen på Facebook?:-)

Hei. Og velkommen :-)

[eQUOTE="Klukk, post: 21638478, member: 106417"]Hei! Melder meg inn her nå, bedre sent enn aldri? ;) har til nå kun vært aktiv på kvinneguidens forum, men vil prøve meg litt her inne også :) Jeg er 26, bor utenfor Bergen, venter nr 2, og har termin 5.desember - noe som gjør at jeg er 23+4 allerede:wideyed: håper på å bli kjent med dere her inne, selv om jeg er litt sent ute:p
Velkommen :D Er du med i desembergruppa vår i Bergen på Facebook?:-)[/QUOTE]
Er det gruppe for Bergen der, vil i såfall gjerne være med :)

[eQUOTE="Klukk, post: 21638478, member: 106417"]Hei! Melder meg inn her nå, bedre sent enn aldri? ;) har til nå kun vært aktiv på kvinneguidens forum, men vil prøve meg litt her inne også :) Jeg er 26, bor utenfor Bergen, venter nr 2, og har termin 5.desember - noe som gjør at jeg er 23+4 allerede:wideyed: håper på å bli kjent med dere her inne, selv om jeg er litt sent ute:p
Velkommen :D Er du med i desembergruppa vår i Bergen på Facebook?:)[/QUOTE]
Tusen takk! Nei, vil gjerne bli med der! Hva heter den?

Oi, fikk ikk helt til den der siteringen der ser jeg! Lover at jeg er 26 og ikke 86 altså:knegg:

Velkommen hit inn til oss :)

Back
Topp