Ny her

Gøy med to tette da
Mine gutter blir 8 og 6 til sommeren.
Ja du har jo to tette :) så vet vel fordelen med det! Ja gleder meg masse :)men masse hyggelig å ha litt avstand mellom alderen også. De tar veldig godt vare på sine små søsken ;)

Ja du har jo to tette :) så vet vel fordelen med det! Ja gleder meg masse :)men masse hyggelig å ha litt avstand mellom alderen også. De tar veldig godt vare på sine små søsken ;)
Ja veldig kjekt med to tette!
Nå gleder vi oss masse til å se hvordan det blir med to storebrødre, og at det er litt avstand i alder er bare positivt
De snakker allerede om hva de kan gjøre og hjelpe til med

Ja veldig kjekt med to tette!
Nå gleder vi oss masse til å se hvordan det blir med to storebrødre, og at det er litt avstand i alder er bare positivt
De snakker allerede om hva de kan gjøre og hjelpe til med
Så gode de er da ❤️ masse god hjelp i to storebrødre ❤️ blir bare en herlig økning i familien deres med ei lita jente. De passer nok på henne ja ;)

Hei og velkommen :) så kjekt :)

velkommen!
(Selv om jeg ser at mine tykke fingre har trykka meg inn på juni istede for juli! :laughing002)

Last edited:
Kjekt å "se" andre fra Haugesund her også. Har såvidt sett innpå forum noen ganger,men ikke vært aktiv. Har selv termin 19. juni og venter nr. 3. Blir travle tider fremover Denne gangen kjenner jeg ingen som har termin rundt samme tid,så dette blir spennende!

Kjekt å "se" andre fra Haugesund her også. Har såvidt sett innpå forum noen ganger,men ikke vært aktiv. Har selv termin 19. juni og venter nr. 3. Blir travle tider fremover Denne gangen kjenner jeg ingen som har termin rundt samme tid,så dette blir spennende!
Så kjekt at vi er fler :)
Blir absolutt travle tider med tre men jeg gleder meg ihjel !
Hvor gamle er dine da?

Back
Topp