Ny her

derma

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Hei, jeg er "ny" her. Har vært lenge på før svangerskapet. Vi har et barn f. 2010 som kom på naturlig vis. Nå har vi prøvd på søsken siden 2012. Har hatt to MA'er siden da. Jeg har litt hormonubalanse og mannen har litt redusert sædkvalitet.

Vi skal i gang med IVF i november/desember, kort regime, så er veldig spent. Noen flere som skal i gang med første runde her inne? Eller noen med tips eller erfaringer?

Velkommen hit :) selv om man kanskje helt ikke ønsker å komme inn hit :p

Ser vi er ganske like på alle punkter, vi har ei fra før av født i 2010 prøvd lenge på nummer to og er nå inne i ivf verden :)

Vi har hatt et negativt forsøk allerede og er fra i dag av igang med runde nummer to med kort regime :)

Kort regime er veldig alright altså, kort tid fra sprøytestart til uttak og lite bivirkninger :)

Velkommen :)
Er selv ganske ny her, hatt vårt første icsi forsøk nå, hadde innsett på onsdag :)
Har en gutt født i 2009, han kom etter 2 år prøving og flere hormonkurer. Nå har vi prøvd siden juni 2011.

Takk! Er du i også i gang med assistert befruktning?
Nei er ikke det ennå, men er innom å kikker litt her også :). Håper egentlig at jeg kommer inn her snart. Skal ringe til gyn over helgen å be om mere hjelp. Fryktelig lei av denne ventingen/prøvingen nå. Skal dere gjør dette privat? Blir spennende å følge med deg :)

Nei er ikke det ennå, men er innom å kikker litt her også :). Håper egentlig at jeg kommer inn her snart. Skal ringe til gyn over helgen å be om mere hjelp. Fryktelig lei av denne ventingen/prøvingen nå. Skal dere gjør dette privat? Blir spennende å følge med deg :)

Ja, det blir privat, pga alder og utålmodighet. Med mindre vi får det til selv nå, så skal jeg ringe inn ved neste mens.

Blir det offentlig eller privat for dere? Tvi, tvi, over helgen i hvertfall :-)

Er jo bra at dere har kommet så fort i gang da :) kanskje spiren sitter før jul ;) jeg tenker også privat av samme grunner som deg. Er 10dpo nå så hvis testen er negativ over helgen blir det bare å trygle hos gyn om at nå må det skje noe.

Velkommen og lykke til!
Her holder jeg ikke på med IVF, men vår yngste på 8 mnd kom til ved hjelp av de ytterst kapable menneskene på Andrologisk avdeling på Rikshospitalet <3

Hei, og velkommen! :-) Ny her jeg og, ikke kommet så langt i prosessen, men skal til samtale i mars :-)

Back
Topp