Ny her!

HelenaH

September 2013 & April 2015 <3
Aprilbarna`15
Hei alle sammen! Eg er vist 13+5 i dag uten at eg har vist at eg i det heile tatt var gravid!
Tok ein positiv test på onsdag i forje veke etter og ha reagert på kulen på magen, var til legen torsdag og fekk det konstatert og haste time på sjukehuset i dag for å finne ut kor langt eg var på vei Så håpa eg kan få komme inn her med dokke sjølv om eg er litt sein Har ei jente som fylte 1 år 1. Oktober

Hei og velkommen skal du være :-) og selvfølgelig gratulerer!! kan tenke meg det var litt av et sjokk? ;-) ;-)

Oi :-D må vær sjokk å finne det ut når du er såpass langt på vei. Gratulerer med ny liten på vei :-)

Gratulerer så mye! Hvordan har den opplevelsen vært?

Og selvfølgelig er du velkommen :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei alle sammen! Eg er vist 13+5 i dag uten at eg har vist at eg i det heile tatt var gravid!
Tok ein positiv test på onsdag i forje veke etter og ha reagert på kulen på magen, var til legen torsdag og fekk det konstatert og haste time på sjukehuset i dag for å finne ut kor langt eg var på vei Så håpa eg kan få komme inn her med dokke sjølv om eg er litt sein Har ei jente som fylte 1 år 1. Oktober

Så gøy :) gratulerer :) 13+6 her :)

Trur ikkje det heilt har gått opp for oss endå, men går vell seg til med tida :)
En stor forskjell og få vite det når man er 3 veker på vei og nesten 14 veker! Men har jo ett litt kortare svangerskap denna gangen :) Hehe
Einaste eg tenker på er at eg har bruke alkohol og røkt.. Men legen seie at alt står fint til og alt er som det skal! Så det er jo bra! :)

Så morsomt, gratulerer så masse. Her har vi andre telt uker og kastet opp og delt råd mot kvalme i ukesvis allerede. Telt ned til 12 uker, til tidlig ul, til oul. Hehe. Vært i god form du da eller?

Så morsomt, gratulerer så masse. Her har vi andre telt uker og kastet opp og delt råd mot kvalme i ukesvis allerede. Telt ned til 12 uker, til tidlig ul, til oul. Hehe. Vært i god form du da eller?
Ja, har vist det! Har kun merka lavt bt og svimt av litt og vert veldig svimmel, men tenkte ikkje noke over det :P

Ja, har vist det! Har kun merka lavt bt og svimt av litt og vert veldig svimmel, men tenkte ikkje noke over det :P
Svimt av litt faktisk, men bare litt. Ingen grunn til bekymring. Nå måtte jeg flire litt. Syns jeg hører, går det fint? Jaja, jeg bare svimte av litt hehe.
Koselig du joiner oss jaffal :D

Svimt av litt faktisk, men bare litt. Ingen grunn til bekymring. Nå måtte jeg flire litt. Syns jeg hører, går det fint? Jaja, jeg bare svimte av litt hehe.
Koselig du joiner oss jaffal :D
Hehe :P Ja, høres litt rart ut! Men har vert plaga med lavt bt før og det ligger i familien, men denna gangen var det en grunn for det :)

Her er du alltid velkommen :-) Gratulerer med "sjokkbeskjeden" din! Og heldiggris som får et mye kortere svangerskap enn oss andre her inne :-P

Velkommen skal du være :-) Og gratulerer så masse med overraskelsen ;-)

Velkommen og gratulerer :-)

Oi.. D må ha vært litt av et sjokk ja :) velkommen til oss,og gratulerer så masse :)

Back
Topp