Ny her:)

lykkelig.no

Lykkelig.no
Hei hei alle sammen og gratulere så masse med spirene som vokser seg store og klar for verden:)

Tenkte det nå var på tide etter mye sniking og endelig sei hei. Jeg er en jente på snart 30 som bor i sandnes,dette er mitt første barn men har allerede hatt to sa så ville vente litt før jeg sa hei. Er nå fantastiske 12+3 og nyter hver en dag som nærmere seg termin som foresten er 13 januar. Gleder meg masse til og bli kjent med dere alle sammen og syns det er en fantastisk plass hvor en kan både dele bekymringer og gleder....håper virkelig for oss alle at det blir mest gleder :)

Heihei :) Gratulerer så mye til deg og! :) Og masse velkommen skal du være! :)

Så kjekt at du kom fram i lyset!! Og gratulerer med de magiske 12 vekene!! Alltid kjekt å hilse på nye!

Gratulerer!!! Nå kan du nyte og slappe av :)

Gratulerer så masse som gravid og over di magiske 12 uker! og velkommen hit :D ser fram til å bli bedre kjent med deg :)

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3

Gratulera så masse og velkommen! Har akkurat passert 12 veker sjøl i dag. Herligt! :)

Gratulerer så mye! Og velkommen hit:) Vi har termin på samme dag:D

Velkommen hit :) Vi er nesten samme alder, fra nesten samme sted, har nesten samme termin og begge venter den første. Spennende tider :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp