Ny her!

Bruker28el

prøver med pcos. Never give up!
Da kan jeg også melde meg inn i denne terminklubben :)
En liten spire har satt seg, etter halvannet års prøving, to SA, en MA og PCOS på toppen av seg hele, fikk vi endelig bekreftet av legen i dag at en spire er ventet i november <3

Ååååå så deilig :) :) Gratulerer! Ny i dette forumet i dag jeg også... Og vært prøver en lang stund før den satt på første IVF forsøk.

hvor langt er du på vei? :) Gratulerer så mye og masse lykke til :)

gratulerer så masse og velkommen inn hit :)

Gratulerer så masse. Må være en ekstra god nyhet når man har prøvd så lenge

Gratulerer og velkommen! :)

Gratulerer så mye! :) Jeg er også ny her! Har også prøvd lenge siden jeg også har pcos, men klaffet som bare det i januar så er nå 8+2 :)

Gratulerer så mye, og velkommen :-)

Ååååå så deilig :) :) Gratulerer! Ny i dette forumet i dag jeg også... Og vært prøver en lang stund før den satt på første IVF forsøk.

hvor langt er du på vei? :) Gratulerer så mye og masse lykke til :)

Er 6+3 i dag :)
Tusen takk, og gratulerer så masse til deg også! Masse lykkeønskninger fra meg og lille frø :)

Gratulerer så mye! :) Jeg er også ny her! Har også prøvd lenge siden jeg også har pcos, men klaffet som bare det i januar så er nå 8+2 :)

Tusen takk, og Gratulerer så masse til deg også! :)
Er en fantastisk følelse at den endelig klaffer, og med pcos er ikke det like lett. Masse lykkeønskninger sendes til deg :)

Tusen takk, og Gratulerer så masse til deg også! :)
Er en fantastisk følelse at den endelig klaffer, og med pcos er ikke det like lett. Masse lykkeønskninger sendes til deg :)

Ja det er kjempe deilig, å hvertfall når det er litt komplikasjoner i veien så føles det veldig godt når det endelig skjer! :) Ønsker deg også masse lykke til! :)

Back
Topp