Ny her:)

Teppemonster

Blir kjent med forumet
jeg har sneket på dere en stund, og nå tenkte jeg det er tide å si hei:) termin i slutten av mai 2013. Har ei jente født i 09 og bor i oslo. synes dere virker som en fin gjeng, og gleder meg til å følge alle sammen frem til termin i mai:))

Hei velkommen:) Jeg venter en babygutt med termin 9 mai. Jeg er fra Drammen, men jobber i Oslo.

Hei velkommen:) Jeg venter en babygutt med termin 9 mai. Jeg er fra Drammen, men jobber i Oslo.
Så gøy å vite om det blir jente eller gutt, gleder meg til å finne ut. Har ul 3. Januar, håper de ser det da;)

Hei og velkommen :) Jeg venter ei jente 7 mai :)

Velkommen! Jeg syns det er så koselig at det dukker opp flere ettersom tiden går! Det er så hyggelig!
Selv får jeg mitt første barn, en liten gutt, 8 mai på Ullevål :) Bor i oslo med mannen min :) Gled deg masse til ultralyd!

velkommen velkommen :flower
Her venter vi ei lita jente 25, mai og har ei som er født i 06 og en i 07 fra før.... Bor på vestlandet

Velkommen hit! Jeg venter en gutt 9 mai og har en jente født 09.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Samme her:-) har også vært å skikket litt.. Jeg venter også ett barn i mai.. 3.mai :-) har en jente som er født 09:-) jeg er foresten i fra Bergen:-)

Hei og velkommen hit til oss:-) og gratulerer så mye med graviditeten:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hei hei, velkommen hit til oss, håper du blir værende :wav

Her er alle hjertelig velkommen. Koselig at flere blir litt mer aktive :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Back
Topp