Ny her!!

Goajenta

Første møte med forumet
Hei! Jeg er 31 år,gift,bor i Rogaland (Ålgård),venter nr 3...har ei jente født 2003,en gutt født 2009! Venter ei jente feb 13!! Jeg er litt sen å melde meg inn her...men men;)

Hei og velkommen!
Ja det er dessverre ganske så dødt her inne. :-/ 
Litt trist i grunn for det skremmer jo nye brukere bort når de ikke får noe svar. Håper det kommer inn flere snart som kan lage litt liv og spillopper her. 

Heisann, som nokså ny her synes jeg det er nokså dødt flere steder her...er muligens bare meg??
Gravid med nr. 1:D

Ser ut til at aktiviteten er i ferd med å ta seg opp igjen nå i forbindelse med overgangen til det nye forumet.. Bare håper flere ser hvor kjekt det har blitt, sånn at det blir skikkelig aktivitet her igjen:)

Helt greit å være på facebook også, altså.. Jeg bare kjenner jeg blir bittelitt lei av at notifikasjonene mine hele tiden er stappfull av ting fra gravidgruppene, og jeg går på den måten fort glipp av ting som er "viktigere".. Jeg kommer nok til å være mer aktiv her inne fremover ihvertfall :)

Ja, jeg har vært en del inne på Fb siden, men syntes dette nye forumet var kjempegreit og koselig :) Jeg blir nok å se mer her inne tenker jeg :)

Velkommen til oss :) håper du vil bli med på stvg/omegn treff neste gang :)!

Hvem er du da kooala? Jeg er Kjersti... ;)

Velkommen hit! :) Jeg har en jente født i 03, gutt født i 10 og venter en gutt i mnd skiftet februar/mars :)

Velkommen hit!
Har vært temmelig dødt her pga Facebook-gruppa, men forhåpentligvis flytter flere tilbake hit når de blir kjent med det nye forumet. :)

Hvem er du da kooala? Jeg er Kjersti... ;)

Hei :) Jo jeg heter Hilde, er fra det blide sørlandet :) Har lagt igjen spor i bli kjent tråden.. Hvor er dere andre fra? Har ikke sett så mange fra sørlandet.. Jeg kommer fra Flekkefjord, en by mellom stavanger og kr.sand..

Hei :) Jo jeg heter Hilde, er fra det blide sørlandet :) Har lagt igjen spor i bli kjent tråden.. Hvor er dere andre fra? Har ikke sett så mange fra sørlandet.. Jeg kommer fra Flekkefjord, en by mellom stavanger og kr.sand..
Ikke vært sånn kjempeaktiv da altså?;) Jeg er fra Hallingdal..

Ikke vært sånn kjempeaktiv da altså?;) Jeg er fra Hallingdal..

Nei, var litt aktiv i starten her,, men så forsvant jeg over til den andre siden (FB), så har det vært ganske greit å henge der.. men syntes liksom det ble så koselig her nå :) Så da prøver jeg å komme inn litt her også :) Blir litt lei av å sitte med FB hele tiden. Men du er også litt ny her eller?

Nei, var litt aktiv i starten her,, men så forsvant jeg over til den andre siden (FB), så har det vært ganske greit å henge der.. men syntes liksom det ble så koselig her nå :) Så da prøver jeg å komme inn litt her også :) Blir litt lei av å sitte med FB hele tiden. Men du er også litt ny her eller?
Ja, jeg taklet ikke det gamle forumet, så jeg har bare vært på FB, men nå som det kom nytt forum er jeg bare her omtrent.. Skal kjede meg veldig før jeg tar turen inn på FB nå;)

Blir gøy å se hvor mange som kommer på den nye terminlista og hvor mange som rett og slett har blitt borte, enten på grunn av lav aktivitet på forrige forum eller fordi de ikke blir fortrolig med det nye forumet...

Jeg følte FB var litt uoversiktlig..at det ble lettere å følge her. Meeeeen det er klart...det må jo være action om det skal være gøy!

Velkommen! :)
Jeg har ikke vært så aktiv her, så kan vel nesten si at jeg er ny her selv... Nå har jeg mer tid, også liker jeg det nye forumet bedre. Regner med at jeg blir litt mer aktiv nå.

Back
Topp