ny her

Bruker437mon

Forelsket i forumet
hei jenter jeg er ny her. har ventet en stund med å skrive, kommer heller ikke til å være så aktive her. men kan nå hilse på dere. Jeg har termin 12 august men skal starte fødselen rund 20 juli.Jeg venter en liten gutt, egentlig skulle det være tvillinger men den ene overlevde ikke. Jeg har en gutt på 6 i juni og ei jente på 2 i april. i fjor i august mistet jeg en liten gutt i uke 37 derfor jeg ikke skal gå over denne gangen. Var en frisk liten gutt som plutselig sluttet å sprelle. Jeg var på ultralyd og fikk vite at han var død. Fødde noen timer etterpå en dødfødt gutt som va 2882 gram og 52 cm lang.. en perfekt liten gutt som aldri fikk en sjans. er kanskje dumt å skrive dette her inne, men det er nå sånn historien er og uner ingen andre å gå igjennom dette. var og er et helvete endå. hvis noen andre har gått igjennom det samme vil jeg gjerne ha kontakt me de.
 
Hei og velkommen hit. Utrolig trist å lese historien din, føler så med deg. Håper virkelig det går bra for dere denne gangen.
 
Velkommen hit :)

Uff, for en trist historie med sønnen din, vet dere hvorfor det skjedde?

 


Ruger skrev:
Hei og velkommen hit. Utrolig trist å lese historien din, føler så med deg. Håper virkelig det går bra for dere denne gangen.

signere
 
Hei og velkommen. Kjempe trist at du mistet så seint sist. Krysser fingrene for at alt går bra denne gang.
 
nei me har fått en patolog eller ka det heter til å se på han.. han fant ingenting gale så de sier det er på en måte krybbedød i magen. de sendte prøver til danmark også men fant ingenting der. så hva som egentlig har skjedd vet vi ikke og kommer aldri til å få vite det. er derfor det er vanskelig denne gangen siden de har ingenting å gå etter.. men var på ultralyd i går og den lille vokser som den skal og hjertet var sånn som det skulle. så jeg får bra oppfølging, er på ultralyd annenhver uke og de siste ukene før 37 uke skal eg gå ein gång i ukå. så hvis helsa mi e bra til uke 38 skal de starte fødselen da hvis kje blir det nok før, siden de ikke vet hvorfor det skjedde sist vil de ikke at det skal skje igjen nå. men krysser fingrene. har jo to nydlige unger som har klart seg, så eg vet jo at det kan gå bra:) takk for alle tanker.:)
 
Back
Topp