Ny her :)

Laila85

Andre møte med forumet
Hei

Da flytter jeg inn her og håper jeg er så heldig og få bli...
Er fortsatt 2 uker igjen til de magiske 12. Så hvis alt går bra er det foreløpig forventet termin 29 september.
Er en Fredrikstadjente som er bosatt i sarpsborg.

Hei hei, ganske ny her selv, termin 9. oktober, men mest sannsynlig blir det planlagt keisersnitt, så da blir det i slutten av september tror jeg.....
Håper den sitter denne gangen, sist mistet jeg i 15. uka, ikke no særlig gøy......

Hei og velkommen inn til oss

Velkommen! og gratulerer :)

Får håpe det går bra for deg denne gangen da.. Skal krysse fingrene for deg vi :) Er det førstemann eller?? Er du fra Fredrikstad??

Takker for detSkal bli spennende og se åssen det blir her inne de neste månedene..

Takk for det :) Gleder oss utrolig mye til dette.. Er førstemann som kommer nå... Blir veldig spennende :)

Nei, er fra Oslo, har en 2 åring fra før, var god trøst når siste ikke satt.....

mammatil2prinsesser skrev:

Ja er nok godt og ha  noen som kan være litt trøst da.. Har mistet selv en gang men det var veldig tidlig så vi visste ikke at jeg var gravid.. Var legen som bekreftet det... Hadde blitt annerledes hvis det hadde skjedd noe nå.. Men det virker som alt er bra..Skal på første ultralyd 6. mars.. Blir spennende :)

mammatil2prinsesser skrev:

Det blir spennende, er så gøy å se den lille der inne 

Ja, gleder meg masse.. Kommer til og bli litt rart også men det skal bli godt  og få se den lille også :)

Velkommen og gratulere =) 
Termin 29. sept på meg og 

Back
Topp