Ny her:)

fiaaa:)

Flørter med forumet
Heisann jenter :)

Jeg er helt ny her inne, både på bv og på juli-12 forumet..
Vi venter vårt første barn i midten av juli og gleder oss veldig, etterlengtet liten skatt<3
Har vært på en UL allerede og skal tilbake på en til neste uke for å bekrefte at det bare er en spire der inne! Vi har allerede det meste klart i huset, så trenger ikke stresse med så mye disse mnd..

Har ingen anelse om hvordan jeg skal legge inn ticker her, men er 8+6 idag:)

Lurer på om dere har noen gode vogntips, vi har allerede hatt 3 i hus;
quinny freestyle 3xl, tfk joggster twist og emmaljunga edge duo.. Var egentlig mest fornøyd med tfk'en, men er skeptisk med tanke på bagstr med tanke på at her vi bor må vi bruke voksipose en laaaang vinter.. Så kom gjerne med gode tips til vogner vi kan prøve ut:)

Dette ble langt men :p

Håper det går bra med alle her inne og at vi kan følge hverandre frem til juli:)

Velkommen inn hit! :-)

Vi har simo duo vogn og er superfornøyd! Bagen er stor og har god plass til vinterpose, det samme er det med sportsdelen. Den sies å være tung men jeg synes alle vogner jeg har vært borti er tunge å få inn i bilen jeg. Denne vogna er i allefall kjempepraktisk for oss :-)

Hei og velkommen.

ang Vogn så er eg superfornøyd med min Bugaboo...

velkommen hit :)

simo kombi vogn har vi, den er super, da du kan utvide bagdelen etter hvert.. kjempe bra vintervogn!

vi kommer nok til å bruke den innimellom, men vil ha en litt mer lettvint byvogn i tillegg... stokke eller no :)

bettimor skrev:
hei og velkommen :)
ang vogn vil jeg anbefale Emmaljunga Edge Duo Combi

Slenger meg på denne,selv om mi vogn nå er 4år gammel:)

City cross blir nok ett alternativ ja, likte forsåvidt edgen, men kan ikke fordra teleskopstyre! Og den var tung syns vi:/ Har selv prøvd ut både voksi classic og urban, og jeg var mest fornøyd med classicen, bor nærme Røros, så her er det kaldt, og da syns jeg classicen var mye varmere og lettere å dekke til ungen godt, selvom urban er jo fancy og tar lite plass i forhold.. Takk for gode innspill!:)

tusen takk for mange gode innspill jenter! ser det er flere som anbefaler simo, og det er også en tanke vi har, duo eller kombi da? Bugaboo blir uaktuelt her vi bor dessverre, pga hard vinter.. Trenger en stor og solid både sitte og liggedel:)

Takk!:) City cross blir nok ett alternativ ja, likte forsåvidt edgen, men kan ikke fordra teleskopstyre! Og den var tung syns vi:/ Har selv prøvd ut både voksi classic og urban, og jeg var mest fornøyd med classicen, bor nærme Røros, så her er det kaldt, og da syns jeg classicen var mye varmere og lettere å dekke til ungen godt, selvom urban er jo fancy og tar lite plass i forhold.. Takk for gode innspill!:)

Hei og velkommen :) vi hadde Simo combi vogn til 2 åringen vår å den var kjempegod :) nå har vi phil and ted sport søskenvogn men den liker jeg ikkje, tung og manuvrere trang og vinglete på tre hjul... Så vi kjøper ny vogn usikker på hvilken... :) lykke til med valget :)

Tusen takk og i like måde!:-) Om det blir tvillinger her, så er tfk twinner twist duo en favoritt:) fin som både søskenvogn og tvillingvogn synes jeg:)

jeg prøvde begge 2 på samme ungen, samme dag, med samme klær under, og var mye varmere i classicen enn i urbanen:-/ kanskje maks uflaks? :p

Velkommen:) Håper du vil trives her inne! er ikke så erfaren her inne selv, så noe ticker har jeg ikke fått til enda:) skal prøve mer tenkte jeg.

Når det gjelder vogn har jeg city cross fra nr 1, genial vogn som er veldig lun og lett. Liker ikke hjulene da, eneste jeg har å utsette på den. Her kommer det nok ei vogn til i hus etter hvert, vil gjerne ha lufthjul på vogna spesielt på vinterstid. Har tenkt på edge duo jeg da:) det kjekke med den er jo at man kan velge det understellet som passer en best=) Selv vet jeg ikke hvilket enda, men med tida får jeg nok tid til å tenke på det. Vil se magen vokse først!

takk for det:) Ja, har hørt mye positivt om city crossen.. Når jeg hadde Edge duo, så var det vel egentlig understellet jeg var mest misfornøyd med, og som gjorde at jeg solgte den.. Klarer bare ikke det teleskopstyre:p Her har magen allerede begynt å ta form, kjenner den har blitt ganske hard utenpå, og er ekstremt trøtt, så mistanken om tvillinger blir ikke akkurat mindre av den grunn.. Er 9+0 idag, er veldig spent på ny ultralyd 9+6! Hvor gammel er din første?:)

Velkommen til oss! :)

Som flere andre her så må jeg si meg strålende fornøyde med emmaljunga city cross, vi hadde en annen vogn til snuppa først, men byttet til denne for et års tid siden, og angrer ikke et sekund. Lett og fin og nok plass :)
Min personlige erfaring er at vi ikke bruker bagen lenger enn kanskje 6 mnd uansett, når babyen gjerne vil opp og frem, altså rundt jul neste år for vår del, og i sportdelen er det god plass til vinterpose! vi bruker troller sin pose som var den beste i test da vi kjøpte, og den er det plass til selv med forlengerdelen (opp til 6 år eller..?). no problemo :)

Heii :-) vi har en I candy .. Den er kjempe fin , men koster litt mere siden det er appel merket.. Men er utrolig fornøyd med den, vi kommer til og bruke denne til nr 2 som er på vei nå :-) men det er jo nesten umulig og velge vogn , er jo så mange fine !

Hei og velkommen! :)

Har en gutt fra før, og vi kjøpte tfk joggster twist - samt voksi urban. Har ikke angra ett sekund!! Vognbaggen til tfk er vel den største du kan få tak i til trehjuling, vår ble aldri for liten før vi bytta til sportsvogndelen. Og voksi urban vant nettopp best i test - voksi classic havna på bunn. Urbanen er skikkelig varm og god, tenker den holder godt i røroskulden også! :)

Eneste problemet jeg ser med tfk, er at det ikke alltid er like kjekt med trehjuling på vinterføre. Bortsett fra det? I love it - og GLEDER meg til og ta den i bruk igjen i juli! :D

Back
Topp