Ny her...

~ruby~

Forumet er livet
Hei jenter!

Tenkte jeg skulle slenge meg på... [:D]
Ser så koselig ut å kunne snakke med andre i samme situasjon!
Jeg venter mitt fjerde barn nå 10.mai..... En stor overraskelse for både mor og far, men jammen er det koselig! [:)] Vi har en gutt og to jenter fra før, og det ser ut som om dette også blir ei lita tulle! Stakkars storebror, han får mye å passe på etterhvert!
Men nå skal jeg innrømme at jeg er sliten... med en dårlig hofte og skikkelig bekkenløsning, puh!
Kos dere alle sammen nå den siste tiden [;)]

Velkommen til oss ![:D]

Velkommen! [:D]

Velkommen til oss! [:)]

Hei! Velkommen til oss![:)] Ja, det er kjempekoselig her! Masse hyggelige folk. Håper du vil trives i selskapet vårt

Velkommen hit[:D]
Håper du vil trives.

ORIGINAL: Mamma27

Hei! Velkommen til oss![:)] Ja, det er kjempekoselig her! Masse hyggelige folk. Håper du vil trives i selskapet vårt

signerer

Velkommen til oss!!! Håper du vil trives hos oss skravlekjærringene!!!

Så kjekt å bli firebarnsmor!

Jeg blir altså også det. Har to gutter fra før. Og venter to gutter nå. Så her blir det liv i leiren. Hvor gamle er barna dine da? Vi føder kanskje samtidig vi da. Ser du har termin 10.mai, og jeg har bestemt meg for å føde rundt der jeg også. Vet jo at jeg ikke akkurat kan bestemme det da, men greier bare ikke å ha lengre tidsperspektiv. Har innstilt meg på 23 dager igjen nå. Er jo litt tungt nå på slutten. Rett og slett litt upraktisk med små barn i huset og stor mage. Er ingen reser på lego for tiden. Det er så langt til gulvet.

velkommen her :-)

Signerer[;)]

Hei katrine2imagen...

Jeg har en gutt på 10 1/2, ei jente på 6 (snart 7) og ei jente på 4 (5 i juli).

Jeg er glad de har blitt så store, for dette svangerskapet har vært det tyngste, puh! Mye dårlig i starten, og nå bekkenløsning og vond hofte.
Blir ganske lei av at man ikke bør gjøre noe som helst.. [:D] også føler man seg så lat... Men klare jo ikke å la være, og da smeller det... Lærer aldri! [:@]
Vi har mange hunder også, så jeg har litt dårlig samvittighet for dem kan man si.. Har ikke vært mange lange turer i skog og mark i det siste... merkelig! men heldigivs har vi stor inngjerdet tomt, så de løper løse.

Så spennende med tvillinger da! Jeg må si jeg er litt glad for at jeg bare får en.. [:)] du får nok litt å henge fingrene i!!

Tusen takk for alle koselige velkomst hilsninger!!!

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har meldt meg på her før.... [:D] vel noen ganger tar det litt tid.... men nå skal jeg kose meg her!!

Velkommen til oss, koselig å bli enda flere da[;)]

Heisann [:D] Velkommen hit, og gratulerer!! [:D]

ALLTID plass til flere å skravle med! velkommen ja, håper du kommer til å kose deg her m oss! blir nesten 4-barns mor jeg oxo, selv om to av de er sambo`s fra tidligere da, tvillingjenter på  snart 8, og en liten røver på 3,5 (4 i juli) pluss den nye,som hittil er kjønnsløs stakkar![:D][:D] får sikkert nok å henge fingrene i ja!! 

Velkommen og gratulerer så mye med en liten i magen [:D]

Velkommen til mai-jentenes lille sted!![:)]
Jeg har også termin 10. mai!! [:)] kjekt at du joiner oss her!!

Back
Topp