Ny her:-p

ThereseO85

Blir kjent med forumet
Titter litt innom her også jeg:-) er usikker på termin fordi jeg ble gravid rett etter en sa. Så har regnet ut termin fra rundt 28 november til 1 desember:-p så blir spennende å se hva ul i i juli sier:-)) dette er da altså min første ❤️ å vi glede oss masse :-) blir første barnebarn og oldebarn på samboer sin side, hos meg blir d første barnebarn mn oldebarn nr 8:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Så spennende, og gratulerer :) jeg har også usikker termin pga ma, men tidlig ul sier ca 24 november, oul i juli gir nærmere termin :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Takk å gratulerer til deg også:-)) kjenner jeg snart begynner å telle dager til juli hehe:-p hadde en tidlig ul i uke 6 å fikk beskjed om at jeg nok var litt kortere på vei enn hva jeg trodde. Men ut ifra det legen sier så er termin 28nov så får vi nå se va tiden viser :-)

Gratulerer og velkommen blandt novbabyer :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye og velkommen hit:D

Velkommen til oss! :D

Titter litt innom her også jeg:-) er usikker på termin fordi jeg ble gravid rett etter en sa. Så har regnet ut termin fra rundt 28 november til 1 desember:-p så blir spennende å se hva ul i i juli sier:-)) dette er da altså min første ❤️ å vi glede oss masse :-) blir første barnebarn og oldebarn på samboer sin side, hos meg blir d første barnebarn mn oldebarn nr 8:p

Hei og velkommen :)
Jeg hadde og sa før graviditet. Legen min henviste meg til tidlig ultralyd for å finne ut hvor langt på vei jeg var.

Gratulerer :)

Hei og velkommen :)
Jeg hadde og sa før graviditet. Legen min henviste meg til tidlig ultralyd for å finne ut hvor langt på vei jeg var.

Var på tidlig ul i uke 6 jeg å da sa hu jeg ikje va fult så lang så hadde ny ul en uke senere å da kunne vi se hjerte slå ❤️ så derfår tror jeg at min termin er rundt 1 desember muligens men får nå se hva tiden viser :-) samboeren vil at jeg skal ta ny ul nå i juni så da ringer jeg å bestiller det:-) privat da:-) koster 700kr etter uke 12 dr.

gratulerer og velkommen :-) spennende å se om du får termin i november eller desember da etterhvert :-)

Gratulerer så mye! :)

Gratulerer så mye, og så flott du er gravid igjen etter sa! Hadde du ingen mens i mellomtiden altså? :) Jeg driver å håper jeg har klart det samme.. hihi :) Hvor mange uker etter sa tror du du ble gravid? =)

Back
Topp