Ny her og spm om symptomer :-)

spero

Blir kjent med forumet
Hei!

Jeg sniktitter innom her selvom jeg ikke helt tør ennå! Satte inn blastocyst søsken fryseforsøk, testene blir sterkere og sterkere fått både "gravid 1-2" og "gravid 2-3" på clearblue digital. Skal være 5+0 idag men i motsetning til sist har jeg ingen symptomer. Hvis jeg klemmer på puppene er de kanskje bittelitt ømme. Og er kanskje litt svimmel. Men jeg blir gal av det å ikke "føle" at jeg er gravid? Flere uten symptomer? skal på tidlig UL 16. November men føler det er en hel evighet til!

Gratulerer! :-)
Har selv masse symptomer, men tror det er andre her uten :-)

Gratulerer. Har mye mindre symptomer denne gangen enn sist. Litt små øm på brystvortene. Og litt små kvalm om jeg glemmer og spise.

Gratulerer:) forrige svangerskap hadde jeg tidlig masse symptomer og var skikkelig dårlig. Nå kjenner jeg lite symptomer - kun trett. Så det varierer fra person til person å sv.skap til sv.skap:) hadde en kollega som høygravid ikke hadde merket annet enn størrelsen på magen og at hun var mer sulten enn vanlig ;) utrolig heldig!

Gratulerer! Symtomene mine kom ikke før uke 6, så det er nok ikke unormalt å ikke kjenne noe nå som du er så tiglig på vei.:)

Hei spero! Godt å se at du har kommet deg hit:D jeg satt jo også inn blastocyst, 5+4 i dag. Jeg har hard mage og er kvalm og ømme pupper (men går fortsatt på lutinus, så kan være den har skylda:P) jeg har troa på at alt er bra med deg bare heldig som ikke har symptomer, kan jo også være det kommer etterhvert ;)

Hei!

Jeg sniktitter innom her selvom jeg ikke helt tør ennå! Satte inn blastocyst søsken fryseforsøk, testene blir sterkere og sterkere fått både "gravid 1-2" og "gravid 2-3" på clearblue digital. Skal være 5+0 idag men i motsetning til sist har jeg ingen symptomer. Hvis jeg klemmer på puppene er de kanskje bittelitt ømme. Og er kanskje litt svimmel. Men jeg blir gal av det å ikke "føle" at jeg er gravid? Flere uten symptomer? skal på tidlig UL 16. November men føler det er en hel evighet til!

Toksoplasmose tid før det kom noen symptomer her også! Tidligere har keg alltid fått veldig ømme pupper tidlig, men denne gangen er de ikke ømme i det hele tatt!
Gikk noen uker med skikkelig dårlig følelse og følte meg ikke gravid i det hele tatt. MEN nå, når jeg er 7+2 og vært kvalm en ukes tid, og føler meg selvfølgelig kjempegravid hehe. Så det kommer nok etter hvert skal du se :D er jo fortsatt relativt lav hcg så tidlig ;)

Hadde ikke noe særlig til symptomer i begynnelsen jeg heller (kanskje litt ømme pupper), men rundt 7+0 kom kvalmen for fult gitt.. Var som deg ganske bekymret, men tror det er helt vanlig å ikke å noen symptomer heller. Så er vel ikke noe å bekymre seg over (selv om det er lettere sagt enn gjort..)

Hei

Jeg pleier å få symptomer på graviditeten rundt uke 7 +...
Da kommer det kvalme, pupper, halsbrann, mister matlyst.
Jeg er 4+5 i dag, kjenner lite, er trøtt innimellom, puppene har litt synlige blodårer og kjenner innimellom at mat ikke frister.

Hei. Står alle veier på 5uker at det er vanlig å ikke kjenne symptomer enda. Så tror ikke du skal bekymre deg :-)

Gratulerer så mye! Sist svangerskap hadde jeg så og si ingen symptomer :)

Hei!
Var usikker jeg også for uteblitt symptomer, men idag 7+6 har jeg både kvalme,halsbrann, ømme pupper, trøtt.. Går å venter på symptomer men når de først kommer er det ikke kjekt lenger:p

Hei spero! Godt å se at du har kommet deg hit:D jeg satt jo også inn blastocyst, 5+4 i dag. Jeg har hard mage og er kvalm og ømme pupper (men går fortsatt på lutinus, så kan være den har skylda:P) jeg har troa på at alt er bra med deg bare heldig som ikke har symptomer, kan jo også være det kommer etterhvert ;)

Ja titter litt innom. Ja lutinusen gir meg hodepine da. Vet ikke hva mer den gjør. Eller østrogentilskuddet. Skal gå på det til uke 12 jeg da! :oops: nei er nok litt tidlig. Men jeg var jo full av symptomer fra uke 3 sist :p de kommer vel. Ul 16. Nov. Men leser så mye om sånn BO så lurer litt på å fremskynde timen. Eller bare ta meg sammen og vente :-) får kanskje nyte det så langt uten symptomer :-p

Tusen takk for svar alle sammen. Får vel bare vente på tidlig UL og ikke bekymre meg så fælt :-P

Gratulerer så mye :D I forrige svangerskap fikk jeg symptomer først etter uke 8 :p Så don't worry - you'll get there ;)

Jeg er i dag 6+6, og jeg har kun ømme pupper og er mer sulten er vanlig..
Sist gang kom kvalmen rundt 7-8 uker. Så jeg bare venter....
Men jeg forstår godt at du tenker sånn.. Du kommer til å angre litt hvis/når kvalmen slår til... :P

Gratulerer så masse. :)

Ikke bekymre deg :)
Jeg har 3 friske fine barn og med de hadde jeg svært lite symptomer. Kun litt trøtt bare. Har ikke stort symptomer nå heller.

Jeg er i dag 6+6, og jeg har kun ømme pupper og er mer sulten er vanlig..
Sist gang kom kvalmen rundt 7-8 uker. Så jeg bare venter....
Men jeg forstår godt at du tenker sånn.. Du kommer til å angre litt hvis/når kvalmen slår til... :P

Ja det gjør jeg nok :-p sist var jeg kvalm fra uke 6 til uke 23! Så er litt rart å etterlyse det nå. Men vil føle at jeg er gravid :-P

Back
Topp