Ny her jeg:)

*_tingeling_*

Glad i forumet
Hei!

Jeg holder egentlig til i oktoberklubben, men jeg har termin den 3 og tenkte det er greit å bli litt kjent med dere også, ettersom terminen er i månedskiftet:)

Er det godt å tenke på at tiden snart er inne eller? Det er en mnd igjen på dere. Jeg håper jenta mi kommer i slutten av september. Gleder meg vanvittig mye!!

Hvordan har svangerskapet vært for dere så langt?

[:)]

hei på deg lille my06, og velkommen innom her på septembergjengen!! Selv har jeg termin 26. september men ul-terminen er 6. oktober. Har allikevel valgt å holde meg her inne, for jeg stoler mer på min egen termin....

Ettersom jeg har termin så sent i september ligger vi jo ganske likt i svangerskapet - jeg har nesten to måneder igjen jeg også... nesten 8 uker i alle fall. Synes svangerskapet har gått greit - koser meg for det meste, men begynner også å glede meg til slutten nå

Takk for det! [:D]

Å jeg misunner dere sånn altså! Har begynt å bli litt utålmodig [:D] Jeg har skrevet ferdig huskeliste til sykehusturen og skal bare pakke så snart jeg får tid. Bedre å være føre var. Så og si alt til babyen er under kontroll.

Dere får ha LYKKE TIL jenter!! [:)]

JA er det smittsomt med åpning så tror jeg at jeg holder meg litt unna bv jeg.. SKal ikke åpnes en mm her før jeg har reist til fastlandet..!! [:D]
Velkommen til oss lille my06!! [:D] Alltid kjekt med nye fjes..!!

Velkommen hit!!

jeg har termin 6.okt, men har vært på september-forumet fordi min første termin var i september.

Koselig at du kom inn hit da.

Jeg har hatt et topp svangerskap så langt. Ingen plager, bortsett fra at ryggen min er litt vrang nå om dagen.

Jeg venter ei lita jente som skal hete Maja, og jeg gleder meg masse, masse!!

Klem, m

Back
Topp