ny her jeg..

tina..

Gift med forumet
hei, har vært og lest masse her hver dag, men nå tenkte jeg å skrive inn litt selv også. men får ikke til å sette bilde ved navnet mitt, noen som vil hjelpe meg?? ellers fikk jeg en nydelig sønn 25. juni, og er fra lørenskog!!

Hei Tina.
Velkommen hit [:)] Jeg kan nok ikke hjelpe deg med bilde, men ville bare si hei. Håper andre gir deg en håndsrekning...

hei, tusen takk. masse koselig mennesker her[:D] jeg får prøve litt til med bilde!!

hei å velkommen hit[:D]
alltid morro med nykommere[;)]

hei tina-75,velkommen velkommen[:)]

nydelig gutt du harhåper du vil trives her.

tusen tusen takk[:)] jeg er veldig stolt mamma. kan tenke meg at du også er[:D]

Velkommen![;)] Koselig med nye folk. Hva fikk du den 25 juni? Kattepus? Jeg fikk kleshengere... Neida, tulla.[:D]
Jeg fikk ei lita tulle den 18. Juni.

Skriv den på 6-ukers sammenligningen da...[:)]

Hei og velkommen hit, håper du vil trives [:D]
Grattis med den lille prinsen! [:)]

skal på 6 ukers kontroll om 2 uker, blir spennende. han har ikke lagt på seg så mye tror jeg.. gått opp fra 3635 til 3915 på en mnd. men spiser og spiser..

da er det ikke bare min baby som ikke legger på seg mye...
3160g ved fødsel
3430gr 4 uker

Hei og velkommen til oss!!!
Nydelig liten dutt du har...[:)]

lagt på seg ca like mye våre babyer da lisbeth83. har begynt med morsmelkserstatning, og da la han på seg mer. kanskje ikke nok næring i puppen, vet ikke jeg. synd helsestasjon har tatt ferie.
irene30, utrolig søt benjamin er[:)][:)]kjempenydelig.

Velkommen hit!
Utrolig nydelig gutt du har.. Har han fått navn?
Selv fikke jeg ei jente 10. juni som heter Emma. Håper du vil trives her sammen med alle oss andre skravlehöner![;)]

Takk for det Tina-75!

Ben er født i mai han da, men siden terminen min var i slutten av jun så klamrer jeg meg til denne klubben.
Kjenner disse koselig folkene her inne best.
Helsestasjonen har ferie her også, så jeg er spent på hvor tung han er nå. Tipper minst 4,6 kg!![:)]

tusen takk sol77, er ganske så stolt [:)] han heter marcus!! har vært her inne og lest så mye så jeg føler jeg "kjenner" dere alle sammen allerede,he he he.

ORIGINAL: tina-75

lagt på seg ca like mye våre babyer da lisbeth83. har begynt med morsmelkserstatning, og da la han på seg mer. kanskje ikke nok næring i puppen, vet ikke jeg. synd helsestasjon har tatt ferie.
irene30, utrolig søt benjamin er[:)][:)]kjempenydelig.

jeg har ikke gitt henne mme..
var på hs på tirsdag å helsesøster nevnte ingenting om at hun hadde lagt for lite på seg...

velkommen hit til oss.....ser vi fikk gutt på samme dato, så gøy!!!!!!
Bare å slenge seg med i skravlinga[:D][:D]
Klem gira og noah

Back
Topp