Ny her jeg

kenguminken

Blir kjent med forumet
Hei alle sammen.
Tenkte jeg skulle presentere meg litt. Har sneket og lest litt her en stund, men nå er det på tide å vise hvem jeg er.
Jeg venter det jeg tror er en liten jente, men har forstått at slike opplysninger fra Ul ikke alltid er til å stole på. [;)]
Termin er 1 juli. Jeg bor i Bergen og har to tvillingjenter fra før. De er 6 år. Det føles litt som å være 1.gangsfødende igjen, husker veldig lite fra forrige svangerskap. [:)]

GRATULERER og velkommen hit!!!!![:D]
Førstegangsfødende her og,på skikkelig altså[;)]

hei og velkommen[;)][;)]grattis med bebissen i magen..

Hei og velkommen hit![:D]

ORIGINAL: kenguminken

Hei alle sammen.
Tenkte jeg skulle presentere meg litt. Har sneket og lest litt her en stund, men nå er det på tide å vise hvem jeg er.
Jeg venter det jeg tror er en liten jente, men har forstått at slike opplysninger fra Ul ikke alltid er til å stole på. [;)]
Termin er 1 juli. Jeg bor i Bergen og har to tvillingjenter fra før. De er 6 år. Det føles litt som å være 1.gangsfødende igjen, husker veldig lite fra forrige svangerskap. [:)]

Grattis og velkommern!! håper du vil trivest her inne, det er en veldig koselig og omsorgsfull gjeng her inne!!! lykke til videre!!!

ORIGINAL: Stancie

Velkommen til oss! [:)]

Velkommen hit til oss!!!!

ORIGINAL: anevictoria

[:D]Heisann & Velkommen!!!![:D]

Gratulerer så mye med baby på vei. Så spennede å få nye inn her. Vi er en kjempe fin gjeng og prater om det meste. Føler også litt som førstegangsfødende, har en sønn på 7 1/2 år, så det er lenge siden og ting er glemt siden den gang[:D].

Velkommen skal du være og håper du vil få det fint her inne på juli[:D]

Back
Topp