Ny her jeg også....

kira77

Andre møte med forumet
Melder meg inn her, håper at det blir noen innlegg etterhvert, selvom jeg ikke er så stor på disse forumgreiene[:)].

Historien min er at jeg har 2 SA + en EXU nå i desember bak meg. Har brukt lang tid på å bli gravid alle gangene, og jeg skulle egentlig ha ringt inn menstruasjon nå i januar for første forsøk, men ble altså gravid på egenhånd i desember, men det var altså en EXU. Ble operert og de fant masse sammenvoksninger. Har fjernet den ene egglederen, og venter på at syklusen skal komme seg igang igjen. Fikk beskjed om at jeg kan forvente å bli tatt inn på menstruasjon i mars eller april, siden de må forsikre seg om at syklusen er iorden etter EXUen før jeg kan starte på medisiner.

Synes ellers at livet er ganske urettferdig, selvom jeg føler meg ganske slem. 2 av mine gode venninner fikk barn nå tidlig i januar, uplanlagte graviditeter selvfølgelig[:'(], mens jeg sitter her og lurer på når ting skal gå iorden for mannen og meg.[:(] 

Jeg er vel iferd med å bli en bitter og middelaldrende megge....hehe....

Hallo til alle her inne ihvertfall, håper at vi alle lykkes i 2009!

velkommen skal du være her hos oss. Her er det mange flotte damer med mange forskjellige hostorier. mange håp og drømmer. Her kan du snakke og spørre alle om hva du enn måtte lure på [:D] Lykke til på ferden

Velkommen til oss[:)]

Godt at du no får hjelp, så ska du sjå da går bra til slutt.

Lykke til vidare[:)]

ORIGINAL: fano

velkommen skal du være her hos oss. Her er det mange flotte damer med mange forskjellige historier. mange håp og drømmer. Her kan du snakke og spørre alle om hva du enn måtte lure på [:D] Lykke til på ferden

sign denne og legger til at jeg håper du fort kan "hoppe" over i terminforum. Lykke til!

Hei og velkommen hit!![:D]

Jeg har også vert gjennom SA og tre EXU....
Operert to ganger. Fjernet da eggledere.
Kjipt når det skjer!![:'(]

Men,nå er jeg gravid på mitt 2.forsøk IVF [;)][;)]

Håper det ordner seg for dere snart.
Trenger du noen å prate med er det bare og sende en PM [:)]

ORIGINAL: Sarah

ORIGINAL: fano

velkommen skal du være her hos oss. Her er det mange flotte damer med mange forskjellige historier. mange håp og drømmer. Her kan du snakke og spørre alle om hva du enn måtte lure på [:D] Lykke til på ferden

sign denne og legger til at jeg håper du fort kan "hoppe" over i terminforum. Lykke til!

Tusen takk alle sammen[:)]

Håper at jeg snart får pågangsmotet tilbake, slik at jeg kan gå på nye runder med krum rygg! Og så er det jo godt å se at det tross alt er mange det lykkes for her inne.[:)]

Velkommen inn til "oss"[:D] Jeg er jo gravid nå, men jeg klarer ikke å gi slipp på den herlige gjengen her inne. Håper at 2009 blir året for dere!

ORIGINAL: vestlandsjento

Velkommen til oss[:)]

Godt at du no får hjelp, så ska du sjå da går bra til slutt.

Lykke til vidare[:)]

Velkommen inn hit, her er det både prøvere, gravide og noen med prøverørsbarn som prøver så godt de kan å hjelpe andre i samme situasjon eller som har vært i samme situasjon. Regner med at vi seniorene har litt støtte og hjelp å komme med også for de som ikke har vært borti assistert befruktning før.
Ellers så er det jo koslig å danne rugetråder når dere er flere som ruger samtidig, slik at dere kan støtte hverandre. Så for dere en gratis heiagjeng med på kjøpet[8D]

Her kan du spørre om alt, ingen spørsmål er dumme her inne. [:)]

Back
Topp