Ny her inne:)

Born2Fly

Andre møte med forumet
Må vel presentere meg, som ny bruker av forumet:)

Jeg heter Julie, er 20 år, og gravid (3mndr). Blir mest sannsynlig alenemor, noe jeg synes er litt skummelt, men det går vel bra, det også, som alt annet:)

Håper å finne mye som kan være hjelp her inne. Har sikkert noen historier å dele selv også, etterhvert:)

:):):):):):):):):):):)
 
Hei og velkommen hit! Alt ordner seg skal du se! Kos deg med bebisen i magen [:D]
 
Hei hei, er selv ny her inne. er alene me to små på 2.5 å 3.5 år... =)
Gratulere så masse med babyen i magen, det her kommer til å gå helt fint=)
å masse lykke til=)
 
Velkommen hit [;)]. Du kommer til å klare deg helt fint alene [;)]. Klem.
 
ORIGINAL: BDEK

Velkommen hit [;)]. Du kommer til å klare deg helt fint alene [;)]. Klem.
 
ORIGINAL: Wenchus

Hei og velkommen hit! Alt ordner seg skal du se! Kos deg med bebisen i magen [:D]
[:)]
 
Heihei. Velkommen til oss. Og gratulerer med svangerskapet[:)] Kommer til å gå kjempe bra.[:D]
 
hei hei og velkommen:D Dette går helt supert vettu!!! [:D][:D] du har masse å glede deg til gjennom mnd og barsel og allt dette her:D
 
kan jeg spørre hvor i landet du kommer fra?
 
ORIGINAL: Zlimet

Heihei. Velkommen til oss. Og gratulerer med svangerskapet[:)] Kommer til å gå kjempe bra.[:D]
 
ORIGINAL: Zlimet

Heihei. Velkommen til oss. Og gratulerer med svangerskapet[:)] Kommer til å gå kjempe bra.[:D]
 
Gratulerer så mye! Med den innstillingen du har, vil det går helt strålende skal du se[:)] Masse lykke til! Du har en fantastisk tid foran deg[:)]
 
ORIGINAL: BDEK

Velkommen hit [;)]. Du kommer til å klare deg helt fint alene [;)]. Klem.
 
Velkommen hit. Du skal se du klarer deg veldig fint alene med babyen.
Lykke til videre i svangerskapet
 
ORIGINAL: Zlimet

Heihei. Velkommen til oss. Og gratulerer med svangerskapet[:)] Kommer til å gå kjempe bra.[:D]
 
ORIGINAL: Wenchus

Hei og velkommen hit! Alt ordner seg skal du se! Kos deg med bebisen i magen [:D]

sign!!![:)]
 
Back
Topp