Ny her inne:-)

Fantomet

<3 12.05.13 <3 Lillegutt <3
Hei. Interessant forum, måtte fikse meg bruker:-)
Venter en liten prins 19/5ImageUploadedByBV Forum1365230449.091252.jpg

Nydelig liten prins! :) Velkommen :D

jeg venter også en liten gutt, termin 30. mai! :)

Velkommen :) :) :)

Velkommen! Koselig at det fortsatt kommer folk :D
Gutten min kommer 8. Mai :D

-- tasting fra mobil --

Her og velkommen hit:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Velkommen :)

Venter en liten jente i mai <3

Lyst å fortelle litt om deg? Kor du kommer fra, kor gammel, barn fra før etc ? :) kjekt å bli "kjent" med flere:)
Igjen velkommen :D

Lyst å fortelle litt om deg? Kor du kommer fra, kor gammel, barn fra før etc ? :) kjekt å bli "kjent" med flere:)
Igjen velkommen :D
Jeg bor i byen midt i Norge, Mosjøen ;) Jeg er 22 år gammel, blir 23 7/7:-) Jeg har ei nydelig stedatter på 2 år, men ingen egne. Har eget hus sammen med min forlovede som vi nettopp har kjøpt (men ikke får før 1 Mai). Vi har også 3 hunder; to hunder som jakter (sporhund og en som loser elg) og en liten kosegutt<3

Jeg bor i byen midt i Norge, Mosjøen ;) Jeg er 22 år gammel, blir 23 7/7:-) Jeg har ei nydelig stedatter på 2 år, men ingen egne. Har eget hus sammen med min forlovede som vi nettopp har kjøpt (men ikke får før 1 Mai). Vi har også 3 hunder; to hunder som jakter (sporhund og en som loser elg) og en liten kosegutt<3

Så koselig å få vite litt om deg :D

-- tasting fra mobil --

Kjekt med første barn:) og gratulerer med hus :D eg bur utenfor bergen, så laangt fra mosjøen;) hehe

Back
Topp