Ny her inne :-)

MalinK93

Andre møte med forumet
Hei! Ville bare fortelle dere litt om min situasjon, den jeg var i og den jeg er i nå.
I fjor ble jeg gravid, selv om jeg gikk på p-sprøyte, altså det var ikke planlagt. Jeg hadde ikke vært ammen med kjæresten min mer en ett år og vi valgte å ta abort siden jeg bare var 18 og han 20. Jeg slet veldig med dette i ettertid, og hadde bestemt meg for at dette skal jeg aldri gå igjennom en gang til! På samme tid dette året ble jeg gravid igjen, enda jeg gikk på p-piller. Dette kom som et sjokk både på meg og min kjære, men jeg følte med en gang at det rette var å beholde. Jeg dro på tidlig ultralyd og fant ut at jeg hadde kommet til uke 6. Så ingenting annet enn plommesekken denne gangen og ble satt opp til ny time i uke 8 for å se om hjertet lår og om alt er i orden med fosteret. Men, er VELDIG nervøs på om alt er bra :-/ Har allerede fått en veldig synlig mage, er kvalm og føler at det skjer forandringer i kroppen. Er det noen som har vært igjennom det samme? Gleder meg til å bli mamma!

Klemmer fra en veldig nervøs jente på 19 :-)

Gratulerer så masse og lykke til med svangerskapet!

(Jeg er ikke samme situasjon... Gift og godt planlagt her...)

Gratulera så mye og velkommen hit.

Gratulerer og velkommen inn hit :) Har vært igjennom det samme som deg, bare at jeg var yngre da jeg tok abort (var 16 år) . Fikk ei datter 2 år etterpå som 18åring og nå venter jeg nr 2 straks 21 år gammel :) Koselig å se flere unge her inne, du skal nok se at dette går suupert :D

Velkommen inn hit..så koselig med babymage allerede..Detet går bra vet du

Gratulerer og velkommen hit! Man trenger jo litt tid å omstille seg til at man skal bli mamma for første gang,men det kommer nok!:)

Gratulerer med spire, og velkommen hit!
Ikke vær nervøs - dette går nok supert!

~Heffalumpen~ skrev:
Gratulerer med spire, og velkommen hit!
Ikke vær nervøs - dette går nok supert!

signerer denne:)

Sillebedille skrev:
Gratulerer så masse og lykke til med svangerskapet!

(Jeg er ikke samme situasjon... Gift og godt planlagt her...)

Velkommen hit til oss!
Er selv bare 19 og det kom litt som et sjokk på oss også!! 
Men etter jeg har tenkt litt på det går ting bare bedere og bedere :) 

Back
Topp