"Ny" her inne

lille liss

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Heihei [:)]

For over ett år siden var jeg en god del inne på før svangerskapet. Nå har det blitt til at jeg skal ha IVF [:D] Vi er så spendte, for nå skjer det noe. Begynte å bli litt frustrerte etter 3 år prøving og ingen resultater. Har tidligere opperert meg for endrometiose.. Så neste uke skal jeg starte med nesespray [;)]

Håper på en fin tid her inne, vil gjerne ha litt råd og erfaringer

Hilsen fra meg [;)]

Hei å velkommen til oss[:)]

Her er et supert gjeng med masse flotte damer som svarer på alt man lurer på,og gir støtte å råd i medgang og motgang[:D].

Lykke til med oppstart[:)]

Høres bra ut [;)]

Gleder meg til å begynne med nesesprayen, men må innrømme at jeg gruver meg til disse sprøytene... Tror det kan bli litt vanskelig. Hva synes dere som har tatt de? Vanskelig å sette sprøyter på seg selv...? [8|]

Velkommen hit inn til en hælig gjeng, her får du hjelp å støtte og hva det måtte være[:D]

jeg var kjempespendt på første gangen, trodde det var myyyye værre enn det var, det verste var jo faktisk nesesprayen.. sprøyten gikk som en lek fra første til siste dag, men tror det var pga det var veldig betryggende å få prøve å sette ei tom sprøyte på sykhuset mens di så på...

her er det bare å spørre i vei, jeg skal svare så godt jeg kan på det jeg vet[:)]

masse lykke til, blir spennende å følge deg altså, måtte det klaffe på første forsøk

Takk takk for svar [:)]
Spennende å se framover. Sprøytene går sikkert bra etterhvert, er vel bare å prøve seg fram. Ser frem til å bli bedre kjent med dere jenter [;)]

ORIGINAL: Gjørdis

Hei å velkommen til oss[:)]

Her er et supert gjeng med masse flotte damer som svarer på alt man lurer på,og gir støtte å råd i medgang og motgang[:D].

Lykke til med oppstart[:)]

SIGN

Velkommen til oss...

Blir spennende å følge deg!!!

Klemklem

ORIGINAL: * justme *

Velkommen til oss...

Klemklem

[:)]

ORIGINAL: * justme *

Velkommen til oss...

Klemklem

hei;)
Sprøyene er ikke ille.
Jeg holde på og svime av første gang, men du blir så vant til dem, det er eggeutløsningssprøyen som er sår... heheh...;))) Men det er så hvert det, tror jeg..

masse lykke til:)))

Takk for alle hilsninger [:)]

Fikk mld om at nesespayen er på vei, kjenner det kribler i magen. Gleder meg til å komme i gang [;)]

Back
Topp