Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
NY her 18 uker i dag har prøvd å skrive inn her før men igjen har svart meg her er det noen fra moss ell rygge rundt her ? skal på min første UL den 16 gleder meg masse til det.[:D]
takk for det alle sammen,jeg kommer med oppdateringer så fort jeg har vært på UL skal kl 08.30 den 16 kommer sikkert ikke til å sove den natta...men det er veld normalt håper på å få se hva det er da.
jeg sliter jo med bekkenløsning å jeg da gjordt det siden uke 12 så har jeg oxo fått en betennelse i hofta oxo jeg ble opperert for 4 år siden i hofta mi for jeg er født med hoftedysplasi men har sliti veldig mye med det men etter jeg ble opprert så ble jeg bra igjen
men etter som jeg ble gravid å sånn nå så har jeg fått smertene tilbake [:(] ikke noe godt i det hele tatt men går til fysioterapi 2 ganger i uka da for å klare å gå å sånn..
PS: HVORDAN GÅR DET ANN Å FÅ SÅNNE STORE BILDER PÅ SIA DERES FOR BARE SÅNNE SMÅ JEG MAX 200KB [:(] VILL HA STØRRE BILDET MEN FÅR IKKE DET TIL ..