Ny graviditet

Takk :love7

Ja, tenk tvillinger! Tror jeg hadde besvimt hvis det hadde skjedd oss nå (blir spennende med tul etter hvert) :hilarious: Hvordan har det gått til nå? Var det tyngre eller lettere enn du tenkte/fryktet? :Heartred
Det blir spennende med ny prøving etter hvert. Håper også dere slipper å måtte prøve lenge. Har hørt rykter om at man lettere blir gravid igjen, men ikke egentlig trodd på det, før nå :hilarious::hilarious::Heartred
Haha jeg begynte å grine fordi jeg var så satt ut, så fikk jeg hodepine og var slått ut resten av dagen(vi var på privat ultralyd pga blødning tidlig på morningen) :hilarious:

Altså for min del har det gått fint, men samboeren min har fått seg en trøkk og har en del ting han må jobbe med. Skal jo sies at fødsel var fantastisk men på barsel så ble det et veldig sykelig fokus på mat om jeg kan si det sånn. Men virker så det er sånn uansett, da tv2 var innlagt med korona så maste de på med å få lagt inn sonde. Og til slutt fikk han sonde, men den satt ikke 24 timer en gang! Selvfølgelig har man øyeblikk der man tenker "Hvorfor fikk jeg 2?" Men 90% av tiden er det bare kos syns jeg. Travelt, men kos :happy: var kanskje litt hjelpesløs i starten, men skulle det komme 2 til så tar jeg det alene helt greit.

Lærer jo mye når en er førstegangs og hvertfall med 2, så da må jo nestemann gå lettere tenker jeg!
 
Tusen takk :Heartred Foreløpig ser det ut til å gå rette veien:smiley-angelic001 Så spennende med ny prøving snart! Og når mensen kommer, ikke bare å time med mindre man får hjelp til å sette den i gang. Her kom den på slaget 6 mnd etter fødsel, og hadde 3 mens før jeg ble gravid. Laaaange, ustabile syklus, så er nok kortere på vei enn appene sier ifht menstermin:angelic:

Har din mange tenner? Her har tann 8 kommet frem, men i perioder har det vært heftig med amming på nettene i den forbindelse. Men er fortsatt ca 3 runder hver natt …

Lykke til :Heartred
Jeg gleder meg fælt til ny prøving, og er derfor innom å titter i blant på "vi som prøver" forumet :joyful: Jeg føler selv jeg har hatt mensen smerter flere ganger og ganske jevnlig, men hvem vet. Spennende blir det i alle fall :hilarious:


Frøkna fikk de 2 første tennene i overgangen januar/februar, og fikk sin første fortann oppe i forrige uke. Men vi ser klart og tydelig neste fortann og de to vedsiden av oppe, og de har nesten kommet igjennom tannkjøttet nå. Så foreløpig 3 tenner men straks 6:dead: (au au sier jeg bare :nailbiting::hilarious:) 8 allerede ja! Blir oftere amming her også i perioden med tannfrembrudd men generelt er søvnen mye mer urolig enn til vanlig. Hos oss er det mest oppvåkning pga hun mister smokken, eller ligger på magen men har glemt hvordan man snur seg :shy:
 
Back
Topp