ny gange

madonna

Glad i forumet
Det ser nærmest ut som jeg har ei tønne mellom beina når jeg går, skikkelig vagging. Magen har seget godt ned og hodet til jentungen støtter opp bekkenet. Deilig at det gjør mindre vondt i bekkenet. Dette har jeg jammen ventet lenge på. Føler jeg setter meg på ungen til tider?!
Føler jeg er kommet lenger i svangerskapet enn hva terminen min tilsier. Det river og sliter der nede og har masse murringer. Håper hun vil bli der en stund til. Vi river badet i dag, skrekk og gru...

Jeg har også fått mindre vondt i bekkenet i det siste - men utrolig mye nedpress..
Er det rett og slett hodet til vesla som støtter bekkenet, tror du?[8|]

Har vagga og gått de siste ukene jeg å, syns det bare blir værre... folk ler jo av meg...

har vagga ei stund her og..

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Jeg har også fått mindre vondt i bekkenet i det siste - men utrolig mye nedpress..
Er det rett og slett hodet til vesla som støtter bekkenet, tror du?[8|]

Jeg blei bra i bekkenet da hodet festa seg i forrige svangerskap. Merka desverre ikke forskjell denne gangen, men bekkenet er myyyye bedre enn det var sist, så jeg skal ikke klage. Vagger forresten som ei gås her[;)]

Jeg føler meg så teit når jeg er ute og går blandt folk.. og at de smiler sånn når jeg går forbi.. Hmm.. vagger forbi!! [:D]
Men nå etter jeg måtte begynne med krykker, så ser alle så triste ut når de ser på meg.
Folk lar seg virkelig påvirke av gravide, det er nesten litt morsomt å se på....

Jeg brukte krykker sist (fryktelig travelt). Husker godt alle de medfølende blikkene. Ble nesten forlegen jeg.. Nå smiler de bare (muligens pga den *kremt* nusselige gangen[;)])

Det må være den nusselige gangen!!!! [:D]

Helt sikkert!

Jeg får høre at jeg ser ut som jeg lider[&:]

Innrømmer gjerne at denne bekkenløsninga var litt VEL mye bonus for min del[8D]

Back
Topp