Ny frisyre

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Fikk omsider bestilt meg en frisørtime til i morgen allerede, slik jeg får fikset sånn noenlunde opp i kråkereiret jeg har på hodet.

Har egentlig lyst på noe helt nytt, la frisøren få helt frie tøyler, men de gangene jeg lar frisøren ha frie tøyler, stusser de bare litt, styler det for å få frem krøllene skikkelig og så ferdig. Nå etter fødsel nr 4 med ditto ammehår til alle kanter, og mye hår som mistes ønsker jeg en skikkelig forandring for en gangs skyld. Men hvordan? Noen forslag? Har nå skulderlangt hår, ganske tykt..

Skal selv til frisøren senere i månden, har latt håret vokse langt under pandemi å siste svangerskap så nå har jeg krøllete tuster her og der.
Har sånn halveis bestemt meg for en lob, (long bob) denne gang for å bli kvitt mye av det lengste slitte. Har hatt vanlig bob før men synes det er for mye jobb å holde det fint så håper at noe midt i mellom er enklere å stelle :)

Skal selv til frisøren senere i månden, har latt håret vokse langt under pandemi å siste svangerskap så nå har jeg krøllete tuster her og der.
Har sånn halveis bestemt meg for en lob, (long bob) denne gang for å bli kvitt mye av det lengste slitte. Har hatt vanlig bob før men synes det er for mye jobb å holde det fint så håper at noe midt i mellom er enklere å stelle :)
Har vurdert noe slikt selv, på en måte veldig greit å kunne hive håret i en strikk i en hektisk hverdag med jobb, 4 unger, lekser, fritidsaktiviteter og alt annet. Men er også så utrolig lei av den samme frisyren. Klippet håret kort i type pixie etter nr 3, skikkelig herlig, brukte ikke så lang tid på å fikse det før jobb og det korte ammehåret forsvant ned det kortet håret

Har vurdert noe slikt selv, på en måte veldig greit å kunne hive håret i en strikk i en hektisk hverdag med jobb, 4 unger, lekser, fritidsaktiviteter og alt annet. Men er også så utrolig lei av den samme frisyren. Klippet håret kort i type pixie etter nr 3, skikkelig herlig, brukte ikke så lang tid på å fikse det før jobb og det korte ammehåret forsvant ned det kortet håret
Ja, synes pixie er veldig fint å klipte det kort i 2018 men synes ikke det kledde meg, tror jeg har for rund ansiktsform rett og slett.

Ja noe med det å kunne sette opp, det gjør jeg mye nå som det er så langt men syns det tar en evighet med vask, tørk å børsting så håper å få det tynnet ut skikkelig samtidig. Synd i grunn for jeg føler meg veldig vel med langt hår, men som du sier så blir man jo litt lei det samme..

Back
Topp