**NY FORUMSTRUKTUR** Forvirret? Les her!

ElisabethR

Forelsket i forumet
For å få et mer oversiktlig, ryddigere og enklere forum har vi nå omstrukturert en del på forsiden.
Det finnes nå logiske underkategorier for alle temaer.
Vi har i hovedsak tatt høyde for at : 1) Generelt er der det er mest trafikk og der mange først vil gå inn; 2) Dette er et familieforum, noe som skal kommuniseres umiddelbart når man kommer inn på forumet og 3) Dere ønsker kjapp tilgang til terminforumene.

Vi jobber fortløpende med å få direkte tilgang til underforum på forsiden.

Resultatet er som følger:

Generell diskusjon
Informasjon fra ledelsen, test, teknisk informasjon.

Generelt
Under generelt ligger Lett blanding (matforum, reiser og ferier, seremonier, bolig og interiør, hva skal barnet hete).

Svangerskap, barn og familieliv
Før svangerskapet
Svangerskapet
Livet med barn (her finner du spedbarn, småbarn og større barn-underforumene)
Alenemor/far
Unge mødre/fedre
Voksne mødre/fedre
Livet med barn - litt andre utfordringer (her finner du: Barn med spesielle behov; tvillinger og flerlinger; premature barn: "mine, dine, våre barn")
Pappaforum
Vi som har mistet
Adopsjon

Termin- og barselklubber
Sier seg selv ;)

Aktuelle tema
Jobb og utdanning
Sex og samliv
Økonomi og rettigheter
Helse og velvære (inkl Slankeforumene)

Medlemsaktiviteter
Vi har samlet alt dere medlemmer gjør dere i mellom, under èn kategori
Markedsplassen
Treff-forum
Hobbyforum
Bilde- og konkurranseforum

Håper dette skaper en enklere, ryddigere og mer effektiv forumhverdag for dere alle! emoticon







 
Ser veldig bra ut! Mye lettere å finne fram synes jeg. Kanskje det nå blir mer trafikk på lett blanding også når den ligger under generelt. :-)
 
Jippi! :D Akkurat som jeg hadde forventet ;D
 
Er så flott å se!! Nå går det mot lysere dager på BV!!
 

*LIKER!*

 
Det ser veldig mykje meir oversiktleg ut enn slik det har vore.

Ein ting som eg gjerne hadde sett var annleis enn før er terminklubbane for ungar som begynner å bli nokre år gamle. Det er null vits i å gjere forsjell på eksempelvis januar 2006 og februar 2006, 1 mnd er utruleg liten forskjell når ungane er over 5 år gamle... Enten burde alle månadene blitt fjerna slik at berre årstalet stod igjen, eller det burde vere ei "skravleside" for alle med barn fødd same år, i tillegg til månadsforuma. Det er jo gjort slik for 2005 i alle fall, men eg tenker det burde vere slik i alle fall frå ungane er mellom to og tre år gamle. Slik det er no blir det i alle fall ikkje brukt når ungane kjem litt over den første småbarnstida.

Og med det same eg er i gang: Under "Nye forumposter idag" ("i dag" skal skrivast i to ord, det virkar litt meir seriøst utan skrivefeil i tittelen): Det hadde vore veldig kjekt om det ved sida av kvar post stod kva for eit forum den var posta på, så ein ikkje går inn på mange trådar som likevel viser seg ikkje å vere relevante fordi dei gjeld til dømes berre skulebarn (kanskje posta i 2005-forum). Overskrifta seier ikkje alltid alt.
 


Ranveig R skrev:
Det ser veldig mykje meir oversiktleg ut enn slik det har vore.

Ein ting som eg gjerne hadde sett var annleis enn før er terminklubbane for ungar som begynner å bli nokre år gamle. Det er null vits i å gjere forsjell på eksempelvis januar 2006 og februar 2006, 1 mnd er utruleg liten forskjell når ungane er over 5 år gamle... Enten burde alle månadene blitt fjerna slik at berre årstalet stod igjen, eller det burde vere ei "skravleside" for alle med barn fødd same år, i tillegg til månadsforuma. Det er jo gjort slik for 2005 i alle fall, men eg tenker det burde vere slik i alle fall frå ungane er mellom to og tre år gamle. Slik det er no blir det i alle fall ikkje brukt når ungane kjem litt over den første småbarnstida.

Og med det same eg er i gang: Under "Nye forumposter idag" ("i dag" skal skrivast i to ord, det virkar litt meir seriøst utan skrivefeil i tittelen): Det hadde vore veldig kjekt om det ved sida av kvar post stod kva for eit forum den var posta på, så ein ikkje går inn på mange trådar som likevel viser seg ikkje å vere relevante fordi dei gjeld til dømes berre skulebarn (kanskje posta i 2005-forum). Overskrifta seier ikkje alltid alt.

Det første du nevner er jeg enig i, og jeg har lagt ut en poll for å høre om 2006-mødrene ønsker det ;)

Resten stemmer også, teknisk-folka jobber med saken! 

 
Hei

Ja skriveleifer skal vi rette :-), og vi skal selvsagt få opp i utlistinga hvilket rom tråden hører hjemme i.
 


Redaktør Karine skrev:
*LIKER!*




 
Kjempebra, nå begynner det å bli litt brukervennlig her.
 
Det var en etterlengtet forbedring.
 
Back
Topp