Ny forumkonkurranse - nå trekker vi snart!!



Tweak skrev:
Artig!

Det behøver ikke være fancy ting som Ipad for å engasjere oss, forumkonkurranse er gøy! Og dette er jo god reklame for Bleieboden også. :-)



Haha.. Må visst en ipad til for å engasjere meg, for denne konkurransen kommer jeg ikke til å bli med på.. Jeg kan ofre tida mi for å prøve å vinne en ipad altså, men ikke noe bleiebodstuff ;-p
 


Dramadama skrev:
Så arti! :)
Jeg skulle hatt ny stelleveske.. Hehe.


jeg og.....
 
går det på topics , eller svar på tråder ... ?
jeg har ikke så veldig mye å skrive om jeg :P
 


Serenity skrev:
går det på topics , eller svar på tråder ... ?
jeg har ikke så veldig mye å skrive om jeg :P



alt du skriver :)
 


BlackBeauty skrev:


Dramadama skrev:
Så arti! :)
Jeg skulle hatt ny stelleveske.. Hehe.


jeg og.....

jeg også så stell dere bak meg i køen :P
 


-Nymphadora- skrev:


BlackBeauty skrev:


Dramadama skrev:
Så arti! :)
Jeg skulle hatt ny stelleveske.. Hehe.


jeg og.....

jeg også så stell dere bak meg i køen :P

jeg har bare barn over seks år.. så jeg stiller meg pent bak dere i køen jeg :)
 
Vil heller bruke tid på å være sammen med barna mine enn å skravle her inne!

Bare håper ikke at noen her går veldig inn for det og glemmer både barn og mammarollen. Eller samboerene sine til og med.

Jeg sier dette kun fordi at jeg har vært ekstremt avhengig av dette forumet før - til de grader at det hadde sterk innvirkning på livet mitt. Jeg vet jeg ikke var alene om det, og om denne konkurransen hadde kommet opp på den tiden er jeg redd barna mine aldri hadde sett meg i hverdagen sin.

I bunn og grunn: FLOTT at det arrangeres konkurranser her på familieverden, men når konkurransen er å være minst mulig sammen med familien når dette skal være en familievennlig plass, så syntes jeg det blir helt feil. Da burde konkurransen heller inneholdt noe som oppmuntret til å være sammen med barna sine - ikke det omvendte!
 
juhu så gøy :)
 
 


*RoM* skrev:
Vil heller bruke tid på å være sammen med barna mine enn å skravle her inne!

Bare håper ikke at noen her går veldig inn for det og glemmer både barn og mammarollen. Eller samboerene sine til og med.

Jeg sier dette kun fordi at jeg har vært ekstremt avhengig av dette forumet før - til de grader at det hadde sterk innvirkning på livet mitt. Jeg vet jeg ikke var alene om det, og om denne konkurransen hadde kommet opp på den tiden er jeg redd barna mine aldri hadde sett meg i hverdagen sin.

I bunn og grunn: FLOTT at det arrangeres konkurranser her på familieverden, men når konkurransen er å være minst mulig sammen med familien når dette skal være en familievennlig plass, så syntes jeg det blir helt feil. Da burde konkurransen heller inneholdt noe som oppmuntret til å være sammen med barna sine - ikke det omvendte!


Bli med på Smil-konkurransen, da vel! 

Finn frem mobilen eller et annet videokamera - gjør noe gøy med ungene eller familien, og send det inn til oss! 

Smil fra Karine
Sjefredaktør i Babyverden




 


*RoM* skrev:
Vil heller bruke tid på å være sammen med barna mine enn å skravle her inne!

Bare håper ikke at noen her går veldig inn for det og glemmer både barn og mammarollen. Eller samboerene sine til og med.

Jeg sier dette kun fordi at jeg har vært ekstremt avhengig av dette forumet før - til de grader at det hadde sterk innvirkning på livet mitt. Jeg vet jeg ikke var alene om det, og om denne konkurransen hadde kommet opp på den tiden er jeg redd barna mine aldri hadde sett meg i hverdagen sin.

I bunn og grunn: FLOTT at det arrangeres konkurranser her på familieverden, men når konkurransen er å være minst mulig sammen med familien når dette skal være en familievennlig plass, så syntes jeg det blir helt feil. Da burde konkurransen heller inneholdt noe som oppmuntret til å være sammen med barna sine - ikke det omvendte!


Heller sette spikeren i kista for hele bv fremfor å prøve å få litt liv igjen, god ide!
 
Så fint for oss som er gift med kroniske overtidsarbeidere og sitter hjemme med sovende barn på kveldene :)) Hurra for liv!
 


Kona til ET skrev:
Så fint for oss som er gift med kroniske overtidsarbeidere og sitter hjemme med sovende barn på kveldene :)) Hurra for liv!


Ypperlig for oss, ja! Mann som er arbeidsnarkoman, og barn som sover natten lang.
 
Derfor det er blitt mer liv
 
er det totalen som gjelder eller bare nye tråder?
 
Ja da er det bare å være masse aktiv. Ligger 100% sykmeldt denne uka, og virker ikke som jeg har blitt noe bedre enda så....da har jeg masse å gjøre hvertfall mens jeg ligger her :)
lykke til alle sammen :)
 
Back
Topp