Ny favoritt...

Det hadde jeg dilla på i starten også, plutselig en dag klarte jeg det ikke lengre! Skifter cravings som andre skifter truser, men denne uka er det Snapple Mango madness (kun iskald!) som gjelder... :)

...melk med oboy!!:p
Har ikke drukket det på år og dag og plutselig måtte jeg kjøpe det her om dagen.

Lurer på om det kan være første svangerskapsdille som er på gang her nå. Hehe

Jeg også!! De siste tre dagene når jeg har bestilt lunsj har jeg tatt med oboy-pulver og varmet melk :P

Skifter fort her også, men denne har holdt seg noen dager nå og jeg gleder meg til hvert glass.:p

Jeg er så glad jeg har dilla på en sunn ting hvertfall! Her går det store menger med saftis og banan om dagen :p

Drikker sjokolademelken til tine til alt av brødmat :p Jeg er superkvalm hele dagen, men det går ned. Rart med disse gravidgreiene :p

Så vittig! Det var det eneste av drikke jeg fikk i meg de ukene kvalmen stod på som verst. Jeg har heller ikke drukket det på mange år! :p

Jeg har dilla på egg og bønner i tomatsaus jeg, av alle ting!!! Hahaha. Har jo spist det før også, litt på søndager liksom, men nå kan jeg spise det hver dag om jeg får!

...melk med oboy!!:p
Har ikke drukket det på år og dag og plutselig måtte jeg kjøpe det her om dagen.

Lurer på om det kan være første svangerskapsdille som er på gang her nå. Hehe
Samme her! Iskald skummet melk med Oboy. NAM!

Ja, det kan virke sånn. Kjøpte Litago i går og tømte nesten hele til frokost i dag. Sååå godt :D Hehe...

Når jeg nå ser tilbake på det innser jeg at jeg har en enorm cravings på vannmelon. Jeg har kjøpt en halv vannmelon opp til flere ganger, satt meg foran fødeavdelingen på tv å spist hele før programmet er ferdig. Det er det første å siste jeg tenker på å når jeg står opp x)

Back
Topp