StoresøsterJan10
Elsker forumet
ORIGINAL: Rebecca85hehe jeg skrivde det over deg[:D]
Ingen som vil si hvordan man får nøkkel til skapet med treet?[8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
du må først finne hammeren i kode-skapet, og slå oppå der gulvet er litt ødelagt ved sengen
ORIGINAL: Rebecca85du må først finne hammeren i kode-skapet, og slå oppå der gulvet er litt ødelagt ved sengen
ORIGINAL: Sankasamme her:)
Fant stige og fikk ut det som er i taket [:)]
ORIGINAL: Moonstarhehe[:D]
Endelig fant jeg knotten! [:D][8D]
ORIGINAL: Rebecca85aha hehe jeg husker ikke hvor den var, er en over deg som fant den nå nettopp[;)][:D]
ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*
Ok [:D] Men jeg finner ikke knotten så jeg får ikke vann til frøet [8D]
ORIGINAL: Sankajepp så det men skjønner ikke hehe, har prøvd og ta den røde oppå den greia ved flammen[8D]
Du så vel brukanvisningen som var i bildet? Står der? Jeg har nå et tre som har vokst seg ut av taket mitt... [8D][:D]
ORIGINAL: Didooodu må trykke på venstre side av den lille kommoden med lyset på (ved gulvet)
jeg har funnet ledning, byttet ut pæra i lampen, satt ledningen i kontakten og skal nå finne en kode
hvor er kontakten??
ORIGINAL: SankaAha men det er ikke kommet noe rødt her enda, lyset har vært på hele tiden, er bare ett lite tred uten noe på nå[&o]
ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*Nei, du må på treet ditt og finne den røde [8D] Det treet vokser jo når lampa di er på, så kommer pynt på det [;)][:D]
ORIGINAL: Sankajepp så det men skjønner ikke hehe, har prøvd og ta den røde oppå den greia ved flammen[8D]
Du så vel brukanvisningen som var i bildet? Står der? Jeg har nå et tre som har vokst seg ut av taket mitt... [8D][:D]
ORIGINAL: Rebecca85syns jeg også, ikke kommet noe pynt her enda, og jeg har ventet leeenge
Så sakte treet vokser [8D]
ORIGINAL: InaSi!hehe med hva da? har brukt opp vannet, og har prøvd alle de kjemikaliene
ORIGINAL: Rebecca85syns jeg også, ikke kommet noe pynt her enda, og jeg har ventet leeenge
Så sakte treet vokser [8D]
du må vanne det for med nokke for at det skal vokse[;)]