Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greia er vel at ebay har alt, og det er billigNå fremstår jeg sikkert som den raringen, men hva er egentlig greia? Superbillig, fraktfritt, tollfritt?![]()
Takk for svar;-) Får titte om jeg finner noe der etterhvert ;-)Greia er vel at ebay har alt, og det er billigfrakt og toll varierer ut fra hva man kjøper
![]()
Har prøvd å tråle disse e-bay sidene nå, men er vel i den fra før det nye forumet kom opp. Leter etter en sånn gift-sak til nybakte mødre. En liten organzapose med diverse innhold, og en forklaring på hva alt er for. Noen som skjønner hva jeg mener og finner? (Kjøpte en i høst, men ligger ikke inne på purchaselista mi lenger)
Dytter opp for å se om noen vetHar prøvd å tråle disse e-bay sidene nå, men er vel i den fra før det nye forumet kom opp. Leter etter en sånn gift-sak til nybakte mødre. En liten organzapose med diverse innhold, og en forklaring på hva alt er for. Noen som skjønner hva jeg mener og finner? (Kjøpte en i høst, men ligger ikke inne på purchaselista mi lenger)
Ja, men den er mer en takk til en mamma som er "ferdig" med oppdragerrollen, ikke et beginner kitDenne va mykje billigare porto på. Søkte på "mommy survival kit"
http://www.ebay.com/itm/Personalise...den_GreetingCards_ET&var=&hash=item35b86e3b60