NY EBAY-tråd

Jeg bestilte s/m og er også mellom s og m..
164 og 56kg til normalt (pluss en kul på magen og 5kg akk nå da.. men bruker fortsatt de av mine vanlige klær som har litt plass til magen.. så vil ikke si jeg er så langt unna s/m akkurat nå heller :P )

Og jeg synes den sitter bra selv i alle fall :-)

Vet ikke om det var i denne ebay-tråden, eller i den forrige, men disse ammeBHene

Vis vedlegget 5782
http://www.ebay.com/itm/Seamless-Comfort-Wirefree-Sleep-pregnant-Nursing-Maternity-Breastfeeding-Bra-Top-/280947742347?_trksid=p2045573.m2042&_trkparms=aid=111000&algo=REC.CURRENT&ao=1&asc=27&meid=5727343573991156965&pid=100033&prg=1011&rk=4&sd=400416897844&

Hvordan var de i størrelse? Dere som har bestilt dem, hvilken størrelse gikk dere for og hvilken størrelse bruker dere i bh ellers? :)

Jeg bestilte L og den var i minste laget da jeg brukte F/G. Men de holdt seg på plass og sånn da :) Gir jo ikke sånn kjempemye støtte, men en god bhtopp :)
Angret aldri på at jeg kjøpte de og at jeg la inn linken :)

Jeg bestilte L og den var i minste laget da jeg brukte F/G. Men de holdt seg på plass og sånn da :) Gir jo ikke sånn kjempemye støtte, men en god bhtopp :)
Angret aldri på at jeg kjøpte de og at jeg la inn linken :)
Takk for svar. Ja, ok. Jeg bestilte også L og håper den vil passe. Bruker DD nå, og regner med de øker enda mer når jeg skal amme :)

Fått denne nå og den er for det første IKKE oversized og den er ikke så lang som på bildene...
Skikkelig skikkelig skuffa!!!!
Og så er det gulltråder i den. Ikke sånne tynne diskre tråder, men sånne som man forbinder med julepynt... Usj!!!
Å nei!!:(
Jeg bestilte den sorte og var så knallfornøyd at jeg bestilte denne beige også... Filler`n!! :(

Vet om ei til som bestilte den i sort (jeg kjøpte i beige) og hun også hadde samme greia med den.. Husker ikke om hun hadde gulltråder, men den var langt i fra oversize og lang.

Jeg må bare finne målebåndet mitt for jeg skal måle om den virkelig er 76 cm, sånn som det står i annonsen... ;/

Det var de siste innkjøp

Back
Topp